![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder: op deze site staat meer informatie over Pfeiffer en de symptomen daarvan. In ieder geval heb je met Pfeiffer eigenlijk altijd opgezette klieren. Sommige mensen krijgen bijvoorbeeld ook uitslag.
|
Ik heb nog steeds (al zeven maanden) pfeiffer. Het begon bij mij vooral met ontzettende vermoeidheid, maar omdat ik toen midden in de pw-week zat dacht ik dat, dat zou komen door het leren ofzo... Ik had van te voren al een paar daagjes geen eetlust, werd snel misselijk, last van m'n buik en had heel erg dorst. Van echte bijkomende ziekteverschijnselen heb ik nooit last gehad, alleen maar die verschrikkelijke moeheid...
De kans is aanwezig dat je besmet bent, maar deze is vrij gering. Het duurt gemiddeld ongeveer 2 tot 4 weken tot het virus in werking treed, dus tot deze tijd zul je vrij weinig merken... Het is inderdaad zo dat veel mensen al beschermd zijn tegen het virus, en dat er al anti-stoffen zijn ontwikkeld door het lichaam. Deze mensen worden helemaal niet ziek, maar hebben de pfeiffer wel in hun bloed zitten, en kunnen dus ook andere mensen besmetten... Meer informatie ook op deze site te vinden, met onder andere een forum: Ziekte van Pfeiffer |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu Pfeiffer en zowel mijn arts als de arts in het ziekenhuis zeiden dat Pfeiffer alleen besmettelijk is in de Incubatietijd dus als je al weet dat je het hebt maakt het niet meer uit of je zoent met iemand of hetzelfde glas ofzo gebruikt, je weet niet wanneer je in de incubatietijd zit dus - als je dan iemand besmet is het al te laat tegen de tijd dat je erachter komt, ik zou je er niet zon zorgen over maken dus, als diegene het krijgen is er nu niets meer aan te doen en je kan nu toch niemand besmetten.
Btje vaag reply - sorry |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijn arts zei echt héél wat anders: niet zoenen, niet met mensen uit hetzelfde glas drinken enz enz, want het is dus besmettelijk (hij had het dus niet alleen over de incubatietijd. maar goed, voor de topicstarter: als je toch al klachten hebt (zoals de moeheid die je beschrijft) en je hebt ook nog eens risico gelopen op het besmet raken met pfeiffer, dan zou ik gewoon ff langs de dokter gaan. een bloedtest is heel simpel en snel gedaan (je voelt er weinig van) en je hebt dan wel zekerheid!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeifer Magican | 2 | 12-07-2006 23:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van pfeifer serieltje | 21 | 02-05-2004 10:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoelang mag je niet zoenen na Pfeifer? zlatani9 | 22 | 17-11-2003 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |