Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
minimaal is 16 voor windows en 16 voor nero dus daarbij zou je goed zitten |
![]() |
|
Verwijderd
|
64MB is gewoon al niet eens meer budget nowadays. Geheugen kost geen drol meer, dus ren naar de winkel om d'r eens fijn een reepje van 256MB (op zijn minst) bij te zetten. Dat is die P3-800 nog wel waard! Bovendien kun je dan heerlijk Windows XP draaien in plaats van Windows 98. Want dat is een misbaksel.
Offtopic: Waarom heeft iedereen het toch steeds over het verachtelijke "progjes"? Ik gruwel van dat woord! Noem 't dan programma. Of applicatie. Anders software. Maar for fuck's sake, stop allemaal met dat ge-"progje"! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien suggereert het ook een soort van gebrek aan waardering voor de software in kwestie. De "afkorting" klinkt simpel, suf, respectloos en impliceert een gebrek aan woordenschat. Maar dat alles is natuurlijk slechts mijn mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() terwijl dat dat nooit mijn bedoeling is geweest. Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 19:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben met een kruistocht bezig tegen het gebruik van het misbaksel "progje", niet met een kruistocht tegen Unpopular! Daar komt bij; ik zei duidelijk dat 't slechts mijn mening is. Windows overschat? Wèl als je nog steeds die 9x/ME-ellende bedoelt, ja. Alles wat daarna komt is toch behoorlijk goed in elkaar gezet, me dunkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Het compromis: "progsel"
![]() Nah ik moet Dobermann gelijk geven, progje klinkt stom. Prog vind ik wel kunnen, ook omdat het gewoon een normale afkortnig van Programma is, net als ik app zeg ipv application. Maarehh.. boeiend.. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|