Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 20:45
Nummer10
Nummer10 is offline
Ik vind dus een meisje leuk en ik weet ook zeker dat zij dat weet. Alleen daar doet ze dus niets mee...

We sms'en elke dag wel zeker door de week. Het is zelfs zo erg dat we tijdens de lessen elkaar sms'en. Ze weet welke uren ik heb zonder dat ik haar dat vertel enzo dus dat zijn wel goede tekens d8 ik. Maar helaas toen ik haar mee uitvroeg kon ze niet. Via een vriend kwam ik er8er dat ze ook echt niet kon maar toch ik vroeg of ze een keer meewou naar de film en ze zei ik kan het hele weekend niet... Waarom zegt ze niet gewoon dit weekend kan ik niet maar volgend weekend wel ofzo. Ook toen we samen naar het schoolfeest gingen we hebben de hele tijd gepraat en gedanst maar toch verder komt het niet. Ze zegt dat ze nog moeilijkheden heeft met haar ex vriend en nog een jongen die haar leuk vindt. Maar daar zegt ze nu niets meer over

Ik weet echt niet wat ik hiermee moet ze blijft zo vaag/oppervlakkig... Maar toch toont ze duidelijke intresse in me Iemand misschien een id wat ik nu het best kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 22:56
Verwijderd
hmmmm lastige kwestie misschien wil ze idd niks maar misschien vindt ze het eng om haar gevoelens prijs te geven.

de enige tip die ik je kan geven en waar je heel wat lef voor nodig is: het haar gewoon vragen suc6
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 06:57
Nummer10
Nummer10 is offline
Oké maar zal ik w8en tot zaterdag als we met een hele groep uitgaan en haar dan vragen of toch al op school ....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:18
Verwijderd
Weet je, soms vinden meisjes (en jongens) aandacht gewoon heel fijn. Ik heb ook een tijd een meisje leuk gevonden (half jaar). Ze reageerde er wel op en ze deed ook of ze mij leuk vond (ze had het o.a. tegen een vriendin van haar gezegd, hebben een paar keer bijna wat gehad, arm in arm/hand in hand gelopen/gelegen toen we dronken waren enzovoorts). Wat ik wil zeggen is dat zo'n meisje je best meer dan aardig kan vinden, maar nog niet zeker is en dat misschien ook niet zal worden. Aandacht is gewoon erg leuk. Het zou best kunnen zijn dat ze dit daarom doet. Je moet het haar inderdaad gewoon vragen. Als ze weer zo vaag doet, moet je gewoon minder initiatief tonen. Kijken of zij het dan doet. Dans niet naar haar pijpen! Eigenwaarde is ook belangrijk. Succes.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 10:46
droomkoningin
droomkoningin is offline
Vorig jaar zat er een nieuwe jongen bij ons in de klas en die vond ik meteen int begin al aardig.Hij was eigenlijk net zo'n beetje als mij.We trokken kei veel met mekaar op enzo en we werden steeds 'closer.' Ik heb er aangedacht om iets met hem te beginnen, maar dat zou dan toch niks worden.We gingen 'meer' met elkaar om dan beste vrienden (als je snapt wat ik bedoel) maar meer gevoelens waren er niet.....Misschien dat ze idd gewoon aandacht wil zonder vriend eraan over te houden.Zoals jij zegt, dat ze nog moeite heeft met de ex.

Reageren

Regels voor berichten