Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
of dat ik een jaar telaat ben geprikt op mn bloed (ik was al een jaar vermoeid) en dat ik pas na een halfjaar ben doorverwezen met de neurologie terwijl het veel eerder moest ik heb echt wel redenen om kwaad te worden |
![]() |
|
Ik krijg vaak het gevoel dat de verzorgenden vaak een beetje te nonchalant zijn. Meestal zijn het de jonge dokters die vaak wel goed werk leveren en de oudere zijn denk ik vaak hun interesse of wat dan ook verloren.
Dat is tenminste mijn ervaring met ziekenhuis Hilversum
|
![]() |
Ach, de zorg hier is gewoon k*t...
Ik kwam met erge vermoeidheidsklachten bij de huisarts (die heb ik nu nog). Dat was in mei vorig jaar. Na een half jaar werd ik doorgestuurd naar de longarts ( ![]() En die longarts kon niets vinden, dus kreeg ik weer medicijnen die haaruitval als bijwerking hebben (ik ben net 3 jaar kaal geweest...). Door naar een ander ziekenhuis, andere longarts. Andere medicijnen met dezelfde bijwerkingen. Ik heb geen longarts nodig! Wat ik heb (extreme vermoeidheid) hoort bij de neuroloog, en daar heb ik een verwijzing voor nodig! Klote'zorg'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook zat vaak kennis gemaakt met de negatieve punten in de zorg, maar dat betekend niet dat ik ze haat, ik heb ook m'n negatieve punten, net als iedere arts, enz. Een arts is ook niet heilig en kan ook niet alles zien, het zijn mensen en het menselijk lichaam is enorm ingewikkeld ed. En er zijn (gelukkig) ook zat goede artsen. Beetje doordrammen wil soms ook best helpen en het verschilt ook enorm per arts. (En ja, ik zou ook liever 200% zeker weten wat ik heb, waardoor het komt, wat ik er aan kan doen, enz. Maar ik weet het niet, de doktoren ook niet, klote, maar wat moeten ze dan? Iets uit hun duim zuigen?) |
![]() |
|
Verwijderd
|
De zorg in Nederland hoort tot de beste ter wereld....is een jaar geleden gepubliceerd door The Economist (een van de meest toonaangevende bladen ter wereld)....die hebben 3 maanden onderzoek gedaan naar alles wat Nederland bezig houdt...waaronder het eeuwige trieste gezeik van welvarende mensen die toch nog iets te zeiken willen hebben. De zorg is prima, natuurlijk klopt niet alles, maar moet dat dan, kan dat? als je het mij vraagt niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nederland is een stuk beter dan bijv engeland maar op veel punten is er wat op aan te merken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Jij hebt een vriendin in België en daar zijn ze veeeeel makkelijker met algehele narcoses...misschien een tip? ![]() |
![]() |
|
ik heb een keer mijn sleutelbeen gekneusd. toen heb ik gebeld met de huisartsenpost of ik naar hen toe moest, of dat er direct een foto gemaakt kon worden. volgens de telefoniste was het nodig dat ik eerst naar de huisartsenpost ging (= tegenwoordige weekend dienst). daar ben ik toen 5 minuten binnen geweest, en werd bijna direct doorverwezen naar de eerste hulp
![]() Allemaal zo erg nog niet, tot dat bleek dat daarvoor een kleine 90 euro voor moest worden neer geteld. dus bovenop de kosten van de foto, wat veel minder was. mja, vind ik veel. dus toen heb ik brief na brief geschreven, aangetekend en wel. maar die zijn allen genegeerd. dus toen heb ik toch maar betaald ![]() |
![]() |
|
Ik ga zwaaaaar onderbetaald ga krijgen
![]() Daar heb ik niet net 3 jaar voor op school gezeten zeg! Dat en er is geen leuke baan te krijgen je moet overal maar HBO-V voor hebben ![]()
||
![]() |
Citaat:
in thailand als je maar genoeg betaald wordt je binnen een dag geholpen, maar dat is niet echt veelzeggend of wel ![]() Ik wacht liever 3 maanden, dan dat ik na 2 weken weer terug mag omdat er iets toch niet goed is gegaan... Algehele narcose bijv, is niet iets om blij mee te zijn, aangezien er altijd een kans in zit dat je niet meer bijkomt ipv bij plaatselijke verdoving, daarom wordt dat hier zo min mogelijk toegepast... Dat ze daar in andere landen makkelijker over denken is hun zaak, maar ik kan je vertellen dat het niet echt goed is voor een mens om kunstmatig in slaap te worden gebracht door middel van gas....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pas hoorde ik dat ze iemand onder narcose brachten omdat er geopereerd moest worden, mar die narcose werkte niet optimaal. alleen de spieren werden verlamd maar ze voelde wel alles nog, dus tijdens de operatie kon ze niets doen, ook niets zeggen....... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat 'hoorde ik'. Beetje onbetrouwbaar.
Ik heb het overigens wel gelezen. Een vrouw moest een keizersnedebevalling ondergaan en was onder narcose gebracht. Echter, door een fout van de anesthesist werkte de narcose niet helemaal goed, waardoor ze nog wel bij kennis was maar inderdaad haar spieren niet kon bewegen en dus ook niet kon aangeven dat ze nog bij kennis was. Dat zijn menselijke fouten. De anesthesist had een verkeerde dosering toegepast. Dat heeft niets te maken met de kans dat je niet meer bijkomt uit een verdoving. Als je gezond bent, je geen lichamelijke predisposities hebt waardoor je gevoelig bent voor medicaties enz., dan is de kans dat je niet meer bijkomt uit een narcose zoals Leonoor net zo groot als de kans dat je op een willekeurige dag over een willekeurige stoeptegel struikelt en volkomen willekeurig je nek breekt...ik durf er zelfs m'n hand voor in het vuur te steken dat die kans nog kleiner is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat denk je dat er gebeurd als ze die spuit verkeerd zetten? Dan kan er net zo goed van alles gebeuren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Islam ---> betoog igdirli_ilhan | 35 | 19-12-2008 16:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
allochtonen & Nederlandse normen en waarden freyk | 148 | 12-01-2004 15:28 |