Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
vijf jaar. Dat is bijna de helft van me leven! Nee, dat wil ik niet overdoen. En hoezo overdoen? Dat je alles dan weet wat je hebt geleerd? Dan zal ik niet erg gelukkig zijn in groep 4 als je alles al weet wat een brugwup weet..
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is dat totaal nutteloos. Stel dat je je leven enorm ongelukkig hebt beleefd de afgelopen vijf jaar. Als je teruggaat in de tijd weet je daar niets van, dus leef je je leven dan gewoon alsof het de eerste keer is. Als je dan gelukkiger leeft in de herkansing merk je dat niet omdat je geen vergelijkingsmateriaal meer hebt.
Dus: alleen als ik dan zou weten wat ik nu weet. Maar éigenlijk is de lol er dan al af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik heb het alsnog gedaan, dit jaar ![]() Ik bedoel dus te zeggen; waarom het wél willen veranderen in het verleden, maar niet in de toekomst? Het is mogelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me zeer waarschijnlijk dat ik de fouten die ik toen maakte, weer opnieuw zou maken, aangezien ik dan weer 14 zou zijn. Alles zou gewoon weer opnieuw gebeuren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Samen naief zijn? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik zeg niet dat het veranderen van het verleden van 1 persoon veel teweeg kan brengen, maar wie zegt dat er maar 1 persoon zijn leven veranderd? Wat als die vreemde vent meer personen over heeft gehaald en daardoor véél verandert... Ik zou die gok niet nemen hoor... |
![]() |
|
Ik zou ze zeker overdoen. Ik zou dan bepaalde zaken op liefdesgebied anders benaderen, en ook meer van het leven genieten. Ook zou ik zorgen dat ik wat beter m'n best deed op school, en ik zou niet weer voor de lerarenopleiding kiezen maar direct voor 5 & 6 VWO in 1 jaar, zodat ik in ieder geval niet weer 1 schooljaar verlies met niks doen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Groetjes, Ripper
|
Mja aanlokkelijk aan de ene kant, maar aan de andere kant...
- Ik zou graag een andere opleiding gekozen hebben - Als dat het geval was had ik mijn ex-vriend nooit ontmoet - Ik zou de erste 2 van die 5 ook over moeten doen, dat waren geen leuke jaren
|
![]() |
Nee. Ik denk 't niet, ik ben echt zo iemand die dingen kan waarderen om wat ze zijn en alles heeft een 'reden', of in ieder geval een betekenis gekregen in mijn leven. Door alles wat er is gebeurd is er weer wat anders gebeurd. Dus bijvoorbeeld, ik zou kunnen zeggen: dan was ik naar een andere school gegaan, maar dan had ik een heleboel mensen niet leren kennen die ik nu ken. (en ja, dan had ik natuurlijk andere mensen leren kennen, maar daar gaat 't even niet om.)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het wel overdoen...Ik zou proberen me anders op te stellen tegenover anderen, niet mn best doen om er bij te willen horen, lekker een eigen stijltje ontwikkelen..En ik zou na 3 havo al MBO gaan doen, ipv na 4 havo...Scheelt een jaar...En ik zou mn vriend niet eerst ontlopen en dan afwijzen om er vervolgens wel mee te zoenen...Ik ga er dan gewoon meteen voor!
|
![]() |
|
Zoals eerder gezegd, alleen als ik weet wat ik nu ook weet. Zou ik sommige dingen kunnen verbeteren en anderen laten voor wat ze zijn.
|
![]() |
|
|