Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed hij is nu niet meer mijn vriend, maar hier viel ik dus op
![]() Toch een schatje he? Ik heb wel een beetje smaak nog! *tis die gene die zich probeert te verstoppen ![]() Ow en Pien.. tis een schatje die van jou ![]()
Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik viel cliché cliché op z'n lieve lachje, z'n diepe stem, z'n houding/manier van bewegen, z'n bijna-arrogante houding van "het kan me niet schelen wat anderen van me vinden", zijn vlotheid van praten |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, dat ik verliefd op hem werd was twee maanden geleden dus veel veranderd is hij eigenlijk niet..
Maar dit was een foto die op zijn Livejournal stond voor we wat kregen of daat ook maar sprake van was die ik zo lief vond dat ik hem toen al op mn computer heb opgeslagen: daar zijn de oogjes waar ik zo van hou goed te zien en op deze foto de lachrimpeltjes: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
me ex (heb nu met niemand dus ben alleen) en viel gewoon op hem weet niet hoe ut komt kon hem al 4 jaar van school en toen was hij HET gewoon ![]() Dit ben ik dan (en heb nog steeds geen vriend zoals ik net al zei wel jongens die me willen hoor) ![]() ![]()
|
tegenwoordig ziet mijn ex er trouwens anders uit zoals dit:
![]()
|
kdurf nie zijn foto te posten,
maar hij is echt superknap donkere haartjes, blauw groenige ogen hij lijkt veel op die jongen die zich probeert te verstoppen (andere foto van andere forumster) alleen istie breder bij de schouders ![]() hij was *geweldig* zie mn andere post van 4 jaar geleden blabla..... ![]()
|
Ik viel op zijn intellect, de manier waarop hij nadacht over dingen waar de meeste mensen niet bij stil schenen te staan. Ik viel op het feit dat hij niet zo luidruchtig en onbeschoft was als andere jongens die ik kende. Ik viel op het feit dat hij oprechte interesse toonde voor mij en naar me luisterde. Ik viel op hem vanwege zijn ehm... ongereptheid en onschuldigheid, hoe het hem niet alleen om seks ging maar juist om liefde.
Tja, het kon niet eeuwig zo blijven he... ![]()
|
![]() |
ik heb zelf een redelijke intelligentie (niet arrogant bedoeld) en denk veel over dingen na. ik ben echt een theoretisch mens zeg maar, wil altijd weten hoe dingen in elkaar zitten en dacht altijd een vriendje te willen hebben waarmee ik ook over vanalles en nog wat kon filosoferen en een vriendje die gewoon ook heel veel wist of wilde weten.
Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen, die totaal niet wist wat chromosomen waren en hij X en Y geslachtschromosomen had, maar mij wel kon leren lol te hebben in mijn leven en te genieten van wat meer praktische aardse dingen. Normaal zou ik nooit van mijn leven een voet op de bowlingbaan hebben gezet vanwege vooroordelen over mensen die bowlen (teveel married with children gekeken ![]() Het tweede waar ik heel erg op viel was zijn openheid en eerlijkheid. Ik probeerde altijd koste wat het kost mijn zwakheden en onzekerheden te verbergen, maar hij legde die van hem open en bloot op tafel en liet mij daardoor zien dat je je helemaal niet voor ze hoeft te schamen en je veel sterker bent als je ze gewoon toegeeft. Ik heb dus eigenlijk veel belangrijkere dingen van hem geleerd dan van het "droomvriendje" wat ik me altijd voorhield. Daarnaast natuurlijk de dingen als het feit dat hij heel lief is en heel trouw aan mensen waarom hij geeft en ook de onschuldigheid, ongereptheid waar kruimel het over had.
|
![]() Ik zag hem in 2001 op dit forum. Ik vond dat hij prachtig schreef, ik heb hem dat toen ook gezegd. Hij schreef: Het is geen toeval dat jij dit nu zegt. He. :) We MSNden wel eens, en ik had zo'n beeld van dat ik echt fijn vond, al was ik toen niet verliefd op hem. Dat is pas later gekomen, toen we allebei vrij waren. Begin dit jaar mailde hij mij een prachtig verhaal. Toen was het gebeurd.
|
Ik werd verliefd omdat hij de enige jongen die ook met me wilde praten, ook al had ik een vriend. Hmm... klinkt vaag.
Was met de introductieweek van onze opleiding. Ik had al 2 jaar een vriend. Ik wilde gewoon mensen leren kennen. Dus ik met allemaal mensen gesprekken houden. En elke keer als een jongen vroeg :"heb je een vriend", en ik dan ja zei, dan hadden ze ineens iets anders te doen ![]() Toen kwam HIJ. Hij wilde wel nog met me praten. We werden goede vrienden, hij luisterde naar me etc. Toen t uitging met m'n vriend is t wat tussen ons geworden. Is nu bijna 5 maanden geleden, en t gaat goed ![]()
|
Verwijderd
|
Beetje groot, maar goed:
![]() Zo was hij niet toen ik verliefd op hem was, maar heb daar geen foto van op internet staan. Hij had toen nog 2 kuifjes en zn haar stond strak van de gel (YEGH!) Nu wel ietsje beter...Maar ik werd verliefd op die prachtige blauwe ogen van hem,en zn enorm lieve karakter. En desondanks dat ik tijdens onze vriendschap toch met andere jongens uitging etc, en zelfs verkering kreeg met een vriend van hem, is zijn gevoel voor mij niet over gegaan...Gelukkig maar! |
![]() |
|
Ik viel op hem toen hij skater was,hij boarde en dat vond ik helemaal cool!
![]() ![]()
|
![]() |
Wanneer we aan het poolen waren keek hij altijd naar me als ik aan de beurt was. Hij wist dat ik me dan niet goed op m'n gemak voelde en als ik hem dan aankeek en vroeg waarom hij de hele tijd zat te staren, trok hij een "ik doe toch niets verkeerd?"-gezicht of zei dat hij graag naar mooie dingen keek, hehe
![]() ![]() ![]() ![]() Hij is de rechter, heb op het moment niet echt een goede foto van hem online staan en als de foto een beetje erg groot is, mijn excuses
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ach...Dying Bride (Kelly) en ik zijn het bewijs dat Cu2 nog ergens goed voor is geweest...Ik zocht op cu2 of er nog mensen in dezelfde uitgaansgelegenheid gingen, en stuitte op haar cu2.
Ik kan me deze plaatjes nog herinneren: Jullie begrijpen wel dat ik gelijk verkocht was...Wat baalde ik dat ze een vriendje had Emailadressen uitgewisseld, vriendje gedumpt en een maand later voor het eerst gezoend ![]() das nu 8 maanden geleden ong. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zie je afbeelding niet ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |