Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2003, 09:58
poesiefox
poesiefox is offline
Dus: je vriendje of vriendinnetje, hoe hij/zij eruit zag toen jullie elkaar leerden kennen.

Zoals al eerder gezegd: ik viel voor een punkie. Hij was net 21 geworden. Het is geen kwalitatief goeie foto, maar ja, het is em wel zoals-ie toen was. En hij was echt verkleind voor ik 'm upte! GRRR!

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2003, 10:22
m4cK
m4cK is offline
ey ik ben nog nooit verliefd geweest maar de fotos die ik maak van me naakte schatjus zijn prive die krijg je alleen tegen betaling nou zegmaar hoeveel tel je neer voor de lekkerste babes van het oostelijk en zuidelijk halfront bij elkaar?
Oud 08-07-2003, 10:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Woooah Pien, leuke knul!

Ik heb geen foto's van Ludo, maar om eerlijk te zijn werd ik allereerst verliefd op zijn lieve, bezorgde innerlijk. Hij zag er toen eigenlijk nog best normaal uit: zwart of wit t-shirt, spijkerbroek en sportschoenen die ik vréselijk vond. Zijn haar was gemillimeterd.

Nu vind ik hem er nog beter uitzien: veel mooie tattoos, wat stijlvollere shirts, mooie goedvallende spijkerbroek en van die grote bergschoenen.

Maar wat nou écht superlief en onveranderlijk aan hem is: de kuiltjes in zijn wangen en de mooie groene oogjes met mooie wimpers
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:30
Verwijderd
Is het geen schátje?

En daar blijf je dan bijna 3 jaar verliefd op
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:31
Qimm
Qimm is offline
Goed hij is nu niet meer mijn vriend, maar hier viel ik dus op
Toch een schatje he? Ik heb wel een beetje smaak nog!
*tis die gene die zich probeert te verstoppen *
Ow en Pien.. tis een schatje die van jou

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 10:56.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 10:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 08-07-2003 @ 11:25:
Woooah Pien, leuke knul!

Ik heb geen foto's van Ludo, maar om eerlijk te zijn werd ik allereerst verliefd op zijn lieve, bezorgde innerlijk. Hij zag er toen eigenlijk nog best normaal uit: zwart of wit t-shirt, spijkerbroek en sportschoenen die ik vréselijk vond. Zijn haar was gemillimeterd.

Nu vind ik hem er nog beter uitzien: veel mooie tattoos, wat stijlvollere shirts, mooie goedvallende spijkerbroek en van die grote bergschoenen.

Maar wat nou écht superlief en onveranderlijk aan hem is: de kuiltjes in zijn wangen en de mooie groene oogjes met mooie wimpers
Zeeblauwgroen, met dikke zware wimpers, in mijn geval. Wat hebben we het toch getroffen he. Max is nog geen spat veranderd, beetje ouder. Nog steeds heel veel haar, maar geen kuif meer. Thuis loopt-ie nog steeds op kisten.
Oud 08-07-2003, 10:50
bassgirl
bassgirl is offline
fotos uploaden lukt me nooit eigenlijk... maar ik viel geloof ik op zn ogen en zn humor die was echt nog vager als die van mij en knettergek.
Oud 08-07-2003, 11:15
Verwijderd
Naja, ik viel op zn oogjes.. Maar die heb ik nergens goed op een foto...

ik viel dus op zoals hij hierop staat:

en ja, hij is eigenlijk niet veranderd:

Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:24
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 08-07-2003 @ 10:58:
Dus: je vriendje of vriendinnetje, hoe hij/zij eruit zag toen jullie elkaar leerden kennen.

Zoals al eerder gezegd: ik viel voor een punkie. Hij was net 21 geworden. Het is geen kwalitatief goeie foto, maar ja, het is em wel zoals-ie toen was. En hij was echt verkleind voor ik 'm upte! GRRR!

[afbeelding]
woooh nice nice

ik viel cliché cliché op z'n lieve lachje,
z'n diepe stem,
z'n houding/manier van bewegen,
z'n bijna-arrogante houding van "het kan me niet schelen wat anderen van me vinden",
zijn vlotheid van praten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:45
Verwijderd
'waar' ik destijds verliefd op werd?
Ik beschouw meisjes (nou ja, de meeste dan ) niet als dingen, dus ik denk dat ik dan maar voor mijn computer ga.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:48
Verwijderd
Nou ja, dat ik verliefd op hem werd was twee maanden geleden dus veel veranderd is hij eigenlijk niet..

Maar dit was een foto die op zijn Livejournal stond voor we wat kregen of daat ook maar sprake van was die ik zo lief vond dat ik hem toen al op mn computer heb opgeslagen:

daar zijn de oogjes waar ik zo van hou goed te zien

en op deze foto de lachrimpeltjes:
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 12:04
luckyleo
luckyleo is offline
inmiddels niet meer mijn vriendin, maar zoals ze hier staat, viel ik wel op:
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 20:56
smuidra
smuidra is offline
Citaat:

[afbeelding]

me ex (heb nu met niemand dus ben alleen) en viel gewoon op hem weet niet hoe ut komt kon hem al 4 jaar van school en toen was hij HET gewoon

Dit ben ik dan (en heb nog steeds geen vriend zoals ik net al zei wel jongens die me willen hoor)
Oud 08-07-2003, 21:05
smuidra
smuidra is offline
tegenwoordig ziet mijn ex er trouwens anders uit zoals dit:
Ik heb te horen gekregen dat hij binnenkort ofzo zijn haar in een gele hanenkam wil laten doen ik snap hem niet meer niet dat ik het niet mooi of wat dan ook vind maar vind dt gewoon erg leuk bij hem staan. klaar.
Oud 08-07-2003, 21:12
Lilything
Lilything is offline
kdurf nie zijn foto te posten,
maar hij is echt superknap

donkere haartjes, blauw groenige ogen
hij lijkt veel op die jongen die zich probeert te verstoppen (andere foto van andere forumster) alleen istie breder bij de schouders

hij was *geweldig*

zie mn andere post van 4 jaar geleden blabla.....
Oud 08-07-2003, 22:12
vrijgezel
vrijgezel is offline

1e ex ik 15 hij 16

mijn 2e ex hij 19 ik 15

3e ex hij 22 ik was 17
Oud 08-07-2003, 22:20
Nona
Nona is offline
Ik viel op zijn intellect, de manier waarop hij nadacht over dingen waar de meeste mensen niet bij stil schenen te staan. Ik viel op het feit dat hij niet zo luidruchtig en onbeschoft was als andere jongens die ik kende. Ik viel op het feit dat hij oprechte interesse toonde voor mij en naar me luisterde. Ik viel op hem vanwege zijn ehm... ongereptheid en onschuldigheid, hoe het hem niet alleen om seks ging maar juist om liefde.

Tja, het kon niet eeuwig zo blijven he...
Oud 10-07-2003, 09:18
Verwijderd
zijn humor
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 09:32
Magdalena
Magdalena is offline
ik heb zelf een redelijke intelligentie (niet arrogant bedoeld) en denk veel over dingen na. ik ben echt een theoretisch mens zeg maar, wil altijd weten hoe dingen in elkaar zitten en dacht altijd een vriendje te willen hebben waarmee ik ook over vanalles en nog wat kon filosoferen en een vriendje die gewoon ook heel veel wist of wilde weten.

Toen kwam ik mijn huidige vriend tegen, die totaal niet wist wat chromosomen waren en hij X en Y geslachtschromosomen had, maar mij wel kon leren lol te hebben in mijn leven en te genieten van wat meer praktische aardse dingen. Normaal zou ik nooit van mijn leven een voet op de bowlingbaan hebben gezet vanwege vooroordelen over mensen die bowlen (teveel married with children gekeken ), maar dankzij hem heb ik geleerd dat wat minder theoretische dingen ook gewoon heel leuk zijn en blijf ik met beide benen op de grond.
Het tweede waar ik heel erg op viel was zijn openheid en eerlijkheid. Ik probeerde altijd koste wat het kost mijn zwakheden en onzekerheden te verbergen, maar hij legde die van hem open en bloot op tafel en liet mij daardoor zien dat je je helemaal niet voor ze hoeft te schamen en je veel sterker bent als je ze gewoon toegeeft.

Ik heb dus eigenlijk veel belangrijkere dingen van hem geleerd dan van het "droomvriendje" wat ik me altijd voorhield.

Daarnaast natuurlijk de dingen als het feit dat hij heel lief is en heel trouw aan mensen waarom hij geeft en ook de onschuldigheid, ongereptheid waar kruimel het over had.
Oud 10-07-2003, 11:17
Phileine
Phileine is offline

Ik zag hem in 2001 op dit forum. Ik vond dat hij prachtig schreef, ik heb hem dat toen ook gezegd. Hij schreef: Het is geen toeval dat jij dit nu zegt. He. :)

We MSNden wel eens, en ik had zo'n beeld van dat ik echt fijn vond, al was ik toen niet verliefd op hem. Dat is pas later gekomen, toen we allebei vrij waren.

Begin dit jaar mailde hij mij een prachtig verhaal. Toen was het gebeurd.
Oud 10-07-2003, 16:40
Verwijderd
de titel en de beginpost spreken elkaar tegen, daarom 2 fotos.

Zo zag hij er uit toen ik verliefd op hem werd:

En zo zag hij er uit toen ik hem leerde kennen:
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:05
snoopy
snoopy is offline
Ik werd verliefd omdat hij de enige jongen die ook met me wilde praten, ook al had ik een vriend. Hmm... klinkt vaag.
Was met de introductieweek van onze opleiding. Ik had al 2 jaar een vriend. Ik wilde gewoon mensen leren kennen. Dus ik met allemaal mensen gesprekken houden. En elke keer als een jongen vroeg :"heb je een vriend", en ik dan ja zei, dan hadden ze ineens iets anders te doen
Toen kwam HIJ. Hij wilde wel nog met me praten. We werden goede vrienden, hij luisterde naar me etc.
Toen t uitging met m'n vriend is t wat tussen ons geworden. Is nu bijna 5 maanden geleden, en t gaat goed
Oud 10-07-2003, 17:12
Verwijderd
Beetje groot, maar goed:

Zo was hij niet toen ik verliefd op hem was, maar heb daar geen foto van op internet staan. Hij had toen nog 2 kuifjes en zn haar stond strak van de gel (YEGH!) Nu wel ietsje beter...Maar ik werd verliefd op die prachtige blauwe ogen van hem,en zn enorm lieve karakter. En desondanks dat ik tijdens onze vriendschap toch met andere jongens uitging etc, en zelfs verkering kreeg met een vriend van hem, is zijn gevoel voor mij niet over gegaan...Gelukkig maar!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:11
DisNaks
DisNaks is offline
Ik viel op hem toen hij skater was,hij boarde en dat vond ik helemaal cool! Ook viel ik gelijk op zn lieve ogen,stem en super lieve gezicht..Het is ondertussen uitgegaan en we waren anderhalf jaar vrienden..nu is het weer aan, 7 maanden en val ik op hem om dezelfde dingen als vroeger, alleen dat "skater" is een btje weggevaagd
Oud 10-07-2003, 18:26
Genela
Genela is offline
Wanneer we aan het poolen waren keek hij altijd naar me als ik aan de beurt was. Hij wist dat ik me dan niet goed op m'n gemak voelde en als ik hem dan aankeek en vroeg waarom hij de hele tijd zat te staren, trok hij een "ik doe toch niets verkeerd?"-gezicht of zei dat hij graag naar mooie dingen keek, hehe

Hij is de rechter, heb op het moment niet echt een goede foto van hem online staan en als de foto een beetje erg groot is, mijn excuses
Oud 10-07-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Genela schreef op 10-07-2003 @ 19:26:
Hij is de rechter, heb op het moment niet echt een goede foto van hem online staan en als de foto een beetje erg groot is, mijn excuses
ooooooohh.. ik schrok al!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:37
Genela
Genela is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-07-2003 @ 19:33:
ooooooohh.. ik schrok al!
Lol hoezo??
Oud 10-07-2003, 20:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Genela schreef op 10-07-2003 @ 19:37:
Lol hoezo??
nou ja... als t de middelste was
Oud 10-07-2003, 21:58
Verwijderd
ach...Dying Bride (Kelly) en ik zijn het bewijs dat Cu2 nog ergens goed voor is geweest...Ik zocht op cu2 of er nog mensen in dezelfde uitgaansgelegenheid gingen, en stuitte op haar cu2.

Ik kan me deze plaatjes nog herinneren:

Jullie begrijpen wel dat ik gelijk verkocht was...Wat baalde ik dat ze een vriendje had

Emailadressen uitgewisseld, vriendje gedumpt en een maand later voor het eerst gezoend

das nu 8 maanden geleden ong.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:16
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 10-07-2003 @ 12:17:
[afbeelding]

Ik zag hem in 2001 op dit forum. Ik vond dat hij prachtig schreef, ik heb hem dat toen ook gezegd. Hij schreef: Het is geen toeval dat jij dit nu zegt. He.

We MSNden wel eens, en ik had zo'n beeld van dat ik echt fijn vond, al was ik toen niet verliefd op hem. Dat is pas later gekomen, toen we allebei vrij waren.

Begin dit jaar mailde hij mij een prachtig verhaal. Toen was het gebeurd.
Mag ik vragen wie dit ontzettend mooie schepsel is?
Oud 10-07-2003, 22:37
Cinamon
Cinamon is offline
Het nonchalante, maar begrijpelijke... Het feit dat iemand MIJ (!!!) begrijpt... Pretty amazing...
Oud 11-07-2003, 08:06
Fearless
Fearless is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ik zie je afbeelding niet En ik wil em zien!!!!!! ( aangezien er van die leuke reacties zijn )
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:10
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
bloem schreef op 10-07-2003 @ 23:16:
Mag ik vragen wie dit ontzettend mooie schepsel is? :o :)
Ulfheidin. :)
Oud 11-07-2003, 09:29
Verwijderd
Zo zag hij er 3 jaar geleden ongeveer uit:

Toen werd ik ook verliefd op hem..

Nu ziet hij er zo uit, ongeveer

(is geen 'verse' foto: z'n haar is nu nog iets langer, maar verder lijkt het er nog wel op )
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:53
Genela
Genela is offline
Citaat:
snoopy schreef op 10-07-2003 @ 21:08:
nou ja... als t de middelste was
Dat is m'n vader
Reageren

Regels voor berichten