Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Weet iemand hoe dat filmpje daarna heette van die vent die naar de hel moest?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het iig een topfilm.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
net gekeken
![]() ik vond hem opzich wel goed, alleen vond ik hem wat ehh 'sloom' ? hij ging zo langzaam naar mijn idee ![]() en ik snapte iets niet: waarom hebben die meisjes die jongens uitgenodigd om 12u 's nachts en plegen ze vervolgens allemaal zelfmoord? (ik doel dus op het feit waarom ze die jongens dan hebben uitgenodigd, niet waarom ze zelfmoord pleegden ![]()
|
![]() |
Ik vond dat de film goed uitgangspunt had, ze hadden er veel meer van kunnen maken dan ze gedaan hebben.
Het blijft onduidelijk waarom de meisjes zo ongelukkig zijn, het is duidelijk dat ze het niet prettig hebben thuis, maar het is naar mijn idee nog lang zo erg niet, dat er 5 zelfmoord voor moeten plegen, dit hadden beter naar voren gebracht kunnen worden
|
Ik heb 'm eergister ook gezien, ik vond hem niet geweldig
Heb het boek een tijd geleden gelezen en dat vond ik zó goed geschreven... ik had nu ik de film keek pas door hoe beeldend het verhaal in het boek geschreven is, want sommige dingen kon ik me gewoon ontzettend goed inbeelden en herkende ik ook echt uit het boek De film zelf miste sfeer, het was allemaal een beetje vaag maar niet op een spannende manier of zo
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
misschien omdat ze niet wilden dat hun ouders de lijken vonden (te griezelig) ..... dus toen ze de jongens uitnodigden wisten ze dat deze gingen kijken waar de meisjes bleven ofzo ....
||
Citaat:
Hij vertelde dat hij geïnteresseerd was in Lux, omdat zij het enige meisje was waar hij moeite voor moest doen. De andere meisjes van school waren veel te makkelijk. Op het moment dat hij haar had gehad op het baseball field was voor hem de lol eraf, en verloor hij alle respect voor haar. The chase is better than the catch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb ooit de film gezien en die liet me inderdaad zitten met teveel vragen en dergelijke. Té open..
Het boek daarentegen vind ik een stuk beter. In de film draait het vooral om de meisjes en daardoor stoort het hen niet begrijpen mij dan ook. In de film draait het echter vooral om de jongens en hun fascinatie met die meisjes, die wél te begrijpen is. In het boek zijn ze al veel ouder wanneer ze dat boek schrijven en zijn ze voor een laatste keer op onderzoek uitgegaan. Ze interviewen mensen en bekijken een laatste keer alle dingen van de meisjes die ze verzameld hebben. Dat concept vind ik dus veel mooier, het thema; obsessie.. Terwijl in de film het thema meer rond de meisjes draait en daardoor vind ik de film onbevredigend en het boek prachtig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier op het forum vinden de mensen het of gewoon super, of juist helemaal niks
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind deze film wel te open maar dat zegt dus echt helemaal niets over mijn intelligentie, daarbij kan ik filmhuisfilms wel waarderen. Ik vond het zeker geen slechte film en alles, maar hij haalt het gewoon lang niet bij het boek. Na het boek heb ik een paar dagen echt erover na zitten denken en de vragen die ik door het boek kreeg vond ik veel interessanter dan door de film. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |