![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja da doe ik meestal ook, gewoon helemaal openkrabben dan ontstaat er wel een wondje maar da geneest wel, liever dat dan jeuk ![]() maar hoopte dat er andere manier was, want zo gezond is dat ni en het laat dan wel soms wat littekens achter, en midden in da nacht als een zot beginnen krabben.. heb ik meestal de energie niet voor ![]() ![]() thanx fot the tips ![]() xx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik altijd Prikweg..Mja, dan moet je inderdaad wel ieder plekje insmeren voor je gaat slapen! Een klamboe werkt bij mij niet, heb spartelputs tegen de muur (gebobbelde muur) dus, ja, na drie keer is de klamboe kapot!
wat ook werkt is voor je gaat slapen je raam en je deur open zetten --> tocht creëren. En dan als je op je kamer bent, voor het slapen gaan en je leest nog wat, kijkt tv, je raam dichtdoen, want ze komen op het licht af. En als je gaat slapen je raam open en het licht uit... Dat werkt ook wel bij mij. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb mijn raam een heuze checkpoint charlie gemaakt door meedere lagen hor en gecombineerd met tape daar komt niks door heen. En ik heb een electro muggending waar ik zelfs stoned van de lucht die het verspreid wordt. Dus laatste tijd niet echt last van muggen gelukkig.
|
![]() |
Dat spul wegknijpen wat de mug heeft achtergelaten doe ik ook altijd. Verder moet je niet telkens gaan krabben als het jeukt . Bij mij wordt die rode plek dan alsmaar groter en groter
![]() ![]() Je hebt verder ook van die sticks te koop die je op jezelf kan smeren voor het slapen gaan ofzo, maar ja aan de andere kant lijkt me dat ook nie echt geweldig om jezelf daar mee helemaal in te smeren ![]() Doe je ramen dicht voordat je gaat slapen en check je hele kamer of er echt geen muggen zijn en doe dan de deur dicht!!! (is alleen wel erg klote als je een hele warme kamer hebt, maar ja beter dan die muggenbeten die ontzettend jeuken) |
![]() |
||
Citaat:
je moet er juist niet aanzitten dan jeukt het alleen maar erger het is altijd beter het te voorkomen; dus gebruik muggenmelk (verkrijgbaar bij drogisterijen) |
![]() |
|
d'r zijn echt zat middeltjes bij een drogist.
- sticks om je lichaam in te smeren - spray om een half uurtje voordat je gaat slapen je kamer mee vol te sprayen - apparaatjes voor in het stopcontact met citroengeur en tegen de jeuk heb je verschillende zalfjes, sticks en andere zooi. en wil het allemaal echt niet helpen, dan kan je nog zo'n hor geval kopen of een klamboe. Verder je raam niet openzetten als je licht aan is en d'r komt geen mug je kamer in. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder...citroengeur. Als je buiten zit en je wilt geen lange kleren aan, kun je een kaarsje met citroengeur neerzetten. Dat heb ik vaak. En als je al gestoken (of uhhm gebeten want dat doen die beesten officieel ![]()
||
![]() |
Citaat:
verder wordt ik meestal gebeten of gestoken in mijn slaap en dan begin ik onbewust? al een beetje te krabben, pas als ik wat meer wakker en die stomme mug rond mijn hoofd hoor zoemen besef ik dat ik gebeten werd, en dan is het natuurlijk t elaat voor zon stil ![]() heb ik eigenlijk ook nog een vraag, naast die van hoe het komt dat zon stik niet meer werkt als je éénmaal gekrabt hebt? is het julie ook al opgevallen dat zon mug vaak pas begint te zoemen nAdat ze gestoken heeft? of is dat maar toeval? anyway mijn beten jeuken nu niet meer, tzijn nu gewoon wondjes, heb het helemaal opengekrabd ![]() ![]() xx |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Heb niet heel het topic doorgelezen, dus mijn excuses als dit er al staat
Maar: Gaan douchen voor je slaapt. Muggen zijn gek van zweet, dus als je een zweterig dag achter de rug hebt, en je zo in bed kruipt, trek je die beestjes -naar men zegge- aan als magneten (oke je zweet ook in je slaap, maar in mindere maten) Mijn vriendin zette er vroeger altijd een cirkeltje rond met haar pen -is wel ongezond voor je bloed *zeggen ze*- Maar aangezien je ter zoveel hebt, kan je moeilijk heel je lichaam gaan volcirkelen ![]() Tandpasta erop smeren helpt ook -zeggen ze- (ja het zijn allemaal beweringen, dus schiet me niet af als ze van geen kanten werken ![]() ![]() Nouja, veel sterkte! [liefs] Welteruste |
![]() |
|
![]() |
een klamboe voor je raam werkt bij mij heel erg goed gewoon een lap stof voor je raam doen en de muggen komen nei meer binenn. Ik zat er eerst ook helemaa onder binne iets van 2 dag hak 20 opgenkrabte muggenbulden maar nou hebk nergens meer last van
![]() w |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Ondergang van het Heilige Zaad Moscow | 5 | 01-10-2007 07:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Muggenbeten Ostentation | 30 | 19-09-2005 16:05 | |
Lichaam & Gezondheid |