![]() |
|
even mn roadrunnerhoer imago opschroeven:
preview: http://www.roadrun.com/freddyvsjason/main.html Zitten zeker gave tracks tussen - Chimaira - Killswitch (met negroïde zanger) - Sepultura (met Mike Patton) helaas wel veel b-sides and muck die al te vinden was.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en B sides waarom gebruikt men de term nog deze is niet eens meer van toepassing
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 20:24. |
![]() |
|
01. Ill Nino - How Can I Live --> Als dit een voorbode is voor het nieuwe album....
![]() 02. Killswitch Engage - When Darkness Falls --> kutnummer, kutband... maar ja, da's mijn mening. 03. Spineshank - Beginning Of The End --> waargh, wat een goedkoop meezingrefrein. 04. Mushroomhead - Sun Doesn't Rise --> valt ook al tegen. Mushroomhead is z'n hele eigenheid aan t kwijtraken ![]() 05. Hatebreed - Condemned Until Rebirth --> bah, overgehypte rotzooi. 06. Slipknot - Snap ('97 demo) --> 't is wel duidelijk waarom dit demo-nummer nooit eerder is uitgebracht. Een van de mindere. 07. Chimaira - Army Of Me --> sja, ook niet echt boeiend. 08. From Autumn To Ashes - The After Dinner Payback --> cd heb ik van Friso geleend, klinkt best ok.. alleen zijn er betere bands in het genre 09. Sevendust - Leech --> dit nummer kende ik nog niet, maar t klinkt best lekker hoewel het nogal veel op nr. 3 van animosity lijkt. Na de zomer nieuw album, ik ben benieuwd. 10. Powerman 5000 - Bombshell --> ouwe track. White/Rob Zombie kloon 11. Sepultura w/Mike Patton - The Waste --> het eerste echt overtuigende nummer van het album. 12. Murderdolls - Welcome To The Strange --> sja.... 13. Seether - Out Of My Way --> ken ik verder niet, en na luisteren van deze track ook niet de behoefte om verder inquisitief te gaan worden. 14. Stone Sour - Inside The Cynic --> leuke band, maar dit kende ik dan wel weer. 15. Devildriver - Swinging The Dead --> nieuwe band van Dez Fafara. Metal met Coal Chamber vocalen. Toch wel benieuwd wat dat volledige album gaat worden. 16. The Blank Theory - Middle Of Nowhere --> Niet echt bijzonder nu-metal. Klinkt wel lekker, maar het pakt me niet ofzo. 17. Nothingface - Ether --> aaah, wereldband, wereldplaat. Maar ja, die cd heb ik al. 18. In Flames - Trigger --> Wat doen zij op deze soundtrack? Ach, een beetje airplay zal deze band wel goed doen ![]() 19. Lamb Of God - 11th Hour --> Aah, de nieuwe Roadrunner aanwinst. Allemaal As The Palaces Burn kopen/downen/weet ik het. Metal zoals metal moet klinken. Geen franje, gewoon lekkere afgemeten riffs en blaffende vocalen. 20. Type O Negative - (We Were) Electrocute --> goeie comeback, goed album. Maar ja, geen speciale track ofzo.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe platen / cd's / tapes / dvd's / laserdics / 8tracks? DeadNation | 249 | 16-09-2003 16:50 |