Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is een 'stel-situatie' Er is altij wel iets aan je partner dat je denkt... ja wat minder haar op zun rug zou leuk zjin... offe... Ik wou dat ze wat zekerder was van zichzelf. Je kunt je partner ook niet vernaderen... maar je hebt vast wel 'iets' waarvan je denkt... mja... dat had anders gemogen voor mij.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zoals ik al jaaaren verkondig: of je het gaat redden tot de gouden bruiloft komt niet door de goede kanten van je partner, maar of je kunt leven met de slechte. It's a package deal, vrees ik.
Bovendien maken zowel de goede als de slechte samen de persoonlijkheid van die partner. Een perfect iemand bestaat niet, en als-ie al zou bestaan, zou-ie maar saai wezen. Ik zou aan die van mij dus niks willen veranderen. Hij is zichzelf dat is goed genoeg.
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, he's got a point...wat moet je met een perfect iemand? Vreselijk! Edit: wat een nare contradictio in terminis he: de imperfectie maakt hem/haar perfect, de perfectie maakt hem/haar juist imperfect. Maar het zijn verschillende soorten perfectie: objectief vs subjectief.
Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:47. |
![]() |
|
Iedereen heeft wel wat op te merken aan een ander. Dat IS gewoon zo.
En natuurlijk hou je ook van de imperfecties van je partner. Maar zou je het stiekum toch niet leuker vinden dat de borsten van je vriendin een beetje groter/kleiner waren, dat je vriend toch een wat vollere penis heeft, misschien zou het leuk zijn als zij wat langer was. Misschien wil je zijn familie anders zien... gewoon dingetjes ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof het nooit wanneer mensen zeggen dat er niets negatiefs is aan hun vriend of vriendin. Iedereen heeft mindere punten, ook al is het maar het niet op tijd vervangen van de rol pleepapier, de haren niet uit het putje vissen na het douchen of het niet goed terugzetten van de kruiden na het koken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh... ik zal nare man maar niet op de kast jagen, dus... Mijn vriend mag wel eens wat actiever worden. Tegenwoordig moet ik alles wat ik van hem gedaan wil hebben minstens een half uur vantevoren vragen omdat hij het anders niet doet. Dan kan ik het net zo goed zelf doen.
Laks, noemt men dat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"stomme trut, je hebt de peterselie op de plaats van de selderij gezet! Nou is de tomatensaus verpest!"
||
Citaat:
Dank je wel nare man ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat ze me vriendin is
![]() Maar ik vind het een beetje een onzinnige topic. (no offence) Ik ben van mening dat mijn vriendin niet alleen zijn positiefe kanten respecteer maar ook haar negatieve. Daar gaat het naar mijn mening in een relatie om (nog veel meer dingen die ik nu buiten beschouwing laat) wederzijds respect en dat houdt naar mijn mening niet op bij de positieve dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me een tijdje terug altijd geërgerd aan dat hij telkens te laat kwam en afspraken niet nakwam... maar nu, nu weet ik dat hij zo is. Ik zou dat niet anders willen zien... dat maakt hem, hem.
En ook wist ik me te ergeren aan dat hij altijd enorm proper is, áltijd. Alles moet recht liggen, álles. Maar dat is juist heel handig ![]() Ik kan me nu niets bedenken waar ik me aan erger.... alleen dingen van zichzelf waar hij zich aan ergert. Dat zou ik willen veranderen. Z'n allergieën weg. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |