Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 13:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mijn neef had lympfeklier kanker en heeft hiervoor 8 chemokuren gehad. afgelopen donderdag heeft hij te horen gekregen dat hij helemaal genezen is!! ik ben echt heel erg blij. maar het valt mij op dat hij zijn oude leventje erg snel weer op pakt na 8 chemokuren. dit houdt dus in laat naar bed (extreem laat) en iedere week uit en bier drinken enzo... okay, hij heeft dit een tijdje niet mogen doen en logisch dat hij dan weer zoveel mogelijk met zijn vrienden op wil trekken. maar toch maak ik mij een beetje zorgen. het is niet zo dat ik hem niet vertrouw dat ie niet om zichzelf denk, maar het valt mij een beetje tegen van zijn vrienden dat die verwachten dat hij alles weer kan. zij zijn tenslotte de gene die tot half 2 's nachts bij hem blijven hangen enzo. ik denk namelijk dat zijn lichaam dit na een paar dagen weer zat zal zijn... ik bedoel, 8 chemokuren is niet niks!!

maar goed, een vriend van hem (mijn ex) vond dat ik overdreef en nu hebben we zelfs een lichte ruzie (meningsverschil) over dit...

nu wil ik dus graag jullie mening weten. hebben mensen hier ervaringen mee met andere mensen of zelfs met zich zelf... hoe snel is iemand weer de oude na een chemokuur??
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:34
Snufje
Snufje is offline
Nope, geen ervaring mee.
Maar ik denk dat Raimon in principe wel op zichzelf zal letten. Hij heeft heel veel wilskracht om alles weer op te pakken en dat is dus begonnen met z'n vrienden. Hij gaat dan wel nog niet naar school, maar ik denk dat, als het schooljaar nog lang zou duren, Raimon al heel snel weer de gemiste toetsen e.d. zou willen inhalen.
Ik denk dat hij zijn 'oude' leven weer op wil pakken, van voor dat het bekend werd. Ik denk ook dat hij zelf het beste weet hoever hij kan gaan en hoe ver hij is aangesterkt.
Maar ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt hoor, maar niet doen..! Raimon weet waar zijn grenzen liggen, let op mijn woorden..!!!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja maar ja, t gaat me eigenlijk meer om zijn vrienden. het valt me gewoon tegen hoe ze erop reageren. want zo stimuleren ze hem wel om over het maximum te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 14:43
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ja maar ja, t gaat me eigenlijk meer om zijn vrienden. het valt me gewoon tegen hoe ze erop reageren. want zo stimuleren ze hem wel om over het maximum te gaan.
Jeps, i see what you mean.... Maar dan vind ik dat raimon zelf ook moet kunnen aangeven van: "Ho eens even, nu is het genoeg en ik ga naar bed.." Maar idd.. Z'n vrienden (=>mark enzo?) zouden idd meer rekening met hem moeten houden..........
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten