![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: op foto's die in dat topic gepost werden? Nope ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind de topics juist meestal van een denigrerend niveau. Men neemt een foto van haar tieten onder een nat shirtje en gaat zich afvragen of jongens daar op geilen. Ja dus, de vreselijke "ik wil eigenlijk sex met je nu"-slijmreplies zijn niet van de lucht. Maar als er iemand geilt op hun foto's zijn ze het zelf wel. Iedere forumkneus (M) replied alsof hij er daarna lekker mee mag spelen, met die ronde lustobjecten. Zelfs als je een geamputeerde borst post, zul je nog positiviteit tegemoet kunnen zien. Dus of jongens er op aftrekken, tja. Vast wel, maar op dat feit vingert menig poster zich ook weer klaar heb ik de indruk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Er zitten inderdaad hele mooie foto's bij van mooie mensen... Maar om het daarop met mezelf te gaan doen... nou... nee, toch niet
![]() Foto's alleen doen me niet zo snel iets.
|
Verwijderd
|
*voelt zich wel beledigd door sommige van de reacties hier*
![]() Nee, ik vind het niet per se leuk als iemand zich op mijn foto aftrekt (tenzij het m'n vriend is). Ik vind het ook niet onleuk. Het kan me gewoon vrij weinig schelen, al ga ik er van uit dat 't niet gebeurt, idd omdat er genoeg betere foto's op internet te vinden zijn. Er werd geïmpliceerd dat de meisjes die die foto's posten dat doen omdat ze 't zelf geil vinden - ik kan niet voor de rest spreken, ik iig niet. Ik postte omdat ik al vrij flauw was geweest in het topic en dat goed wilde maken en ook omdat ik vond dat er te weinig foto's in stonden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nja, mooie buikjes en borsten in natte shirtjes zijn mooi, maar niet meer dan dat. Twee meiden die mekaar een zoen geven bijvoorbeeld is weer niet mooi, maar wel opwindend. Snappie? Meteen een idee voor een nieuw topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik snap nog steeds eigenlijk niet wat de heren nou zo vreselijk sexy vinden aan die 2 bulten bij de dames die men borsten noemt...
![]() Misschien beetje dom, maar als 1 der heren mij hierop antwoord kan geven... Ben ik eeuwig dankbaar!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
geloof mij hij is echt lekkkerr hoorrr ![]() ![]() ik zou wel wille dat ie me vriendje was ![]()
|
eff offtopic:
okayyyyyy ik zal wel foto sturen dan ![]() ![]() ![]() ontopic ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: aftrekken doe ik überhaupt niet ![]() |
![]() |
|
|