![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfbruiners worden als onschadelijk beschouwd. http://www.bndestem.nl/regioportal/B...39520_,00.html |
![]() |
|
![]() |
ik ben normaal enormmm wit en had laatst voorzichtig zelfbruinende creme van nivea gebruikt. Mijn benen mislukten doordat ik het niet goed egaal had gedaan, nogmaals over gedaan en nu ben ik echt heel egaal en mooi bruin
![]() Degene die ik gebruik is suntouch van nivea (lichte huid)
||
Citaat:
|
Wij hebben thuis (mijn moeder en ik, omdat we alleen van zon aan het water bruin worden) ook van dat spul. We gebruiken het van L'oreal, het is oranje fles met pompje. Blijft ongeveer 4 dagen zitten. Wanneer je het egaal uitsmeert is het mooi bruin.
Je kunt het beste even naar de drogist om te vragen welke zij jou aanraden. Het is flink prijzig (meestal de goede), maar dan heb je ook wel wat.
|
Je hebt verschillende dingen hè? je hebt zonnebrand die het bruinen van de huid stimuleert, en je hebt middeltjes die zelf je huid laten bruinen, met die laatste moet je oppassen dat je het goed gelijkmatig uitsmeert, anders krijg je het effect dat het ene stuk bruiner is dan het andere, en dat wil je niet hebben natuurlijk!
![]()
|
Heb het ook gebruikt naar aanleiding van het gala na de examens, waardoor ik geen tijd had om van het mooie weer te genieten.
Was makkelijk aan te brengen, trok vrij snel in mijn huid, gaf een mooi tintje na de 2e keer smeren en daarna was het makkelijk te onderhouden door elke week nog eens te smeren. Ik had een flesje van 100ml denk ik, 4 keer mijn hele lichaam mee gebruind en er zit nog steeds wat in. De naam van het product heb ik nu effe niet bij de hand, maar het was in ieder geval iets voor het hele lichaam + gezicht. Let wel dat je een aantal plekjes niet vergeet, zoals in je nek, achter je oren, de onderkant van je kin (of hoe zeg je dat ook) ...
||
Citaat:
![]()
|
Een advies van mijn kant: zelfbruiners moet je gebruiken NADAT je je benen hebt geschoren (en niet zoals ik de gebruiksaanwijzing wegmikken, lekker een grote klodder op je ongeschoren benen smeren, en vervolgens een week met een soort van kaasrasp patroon op je feloranje pootjes rondlopen), en ze beschermen niet tegen UV straling, dus na gebruik een hoge factor zonnebrand blijven gebruiken
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zelfbruiner, iemand ervaring? Smaug | 14 | 26-03-2014 00:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
zelfbruiner muurbloempje55 | 6 | 26-10-2005 13:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zelfbruiner. Liss | 22 | 03-06-2004 15:12 | |