Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het blijft een voetballer dus verwacht niet dat hij nadenkt over zijn eigen uitspraken. Ik vertel jou wat hij bedoeld alleen omdat jij de indruk wekt dat Rijkaard een tweede Cruijff wil worden. Jij doet alsof Rijkaard bij voorbaat een uitspraak bedacht heeft. Sommige mensen maken nou eenmaal eens een uitspraak die onlogisch - maar toch logisch is - klinkt.
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij de beste die we ooit hebben gehad...
||
Citaat:
Iedere voetballer/trainer denkt na over wat hij zegt! Dus ook Rijkaard die voetballer is geweest, en OOK CRUIJFF die voetballer is geweest Je gaat toch geen dingen zeggen waar je niet over nadenkt? Jij denkt toch ook na over wat je zegt?!
|
![]() |
Ik maakte gewoon een grapje over het vooroordeel dat voetballers dom zijn en daarom niet dat nadenken over wat ze zeggen. Veranderd niets hoor; hij zal nog steeds niet van te voren bedacht hebben van: "nou, ik ga een onlogische uitspraak maken zodat ik op Cruijff lijk".
Wat een nutteloze discussie. |
![]() |
||
Citaat:
Hij wist nutuurlijk wel dat hij zo'n vraag zou krijgen... EEJ, WE KUNNEN 'M NATUURLIJK OOK OPBELLEN! DAN VRAGEN WE HEM 'T GEWOON! ![]()
|
![]() |
|
|