Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan het ook als een marketing onderzoek zien
![]() wat wil iemand graag hebben voor zijn of haar pc als ze 1 ding mag hebben, zo kan je zien wat populair is tegenwoordig maar als jullie dit bij een ander deel van het forum willen hebben mogen jullie het wel verplaatsen hoor ![]()
|
Verwijderd
|
Het modernste van het modernste, het snelste van het snelste, en het mooiste van het mooiste (een prachtige chiefteck kast met daarin een processor richting de 3 ghz, plank van 333 mhz of zo mogelijk sneller, 768 DDR werkgeheugen, de eerdergenoemde Radeon, flinke koeling uiteraard, zo'n mooi groot plasmascherm van 5000 euro voor aan de muur, logitech muis en toetsenbord, enz. enz.).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aan de andere kant is een 1 gbit lijntje in je huis naar een internet backbone ook wel aardig ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou een nieuwe videokaart willen, een harde schijf van 120 gig, een snellere processor, betere boxen.
Kan dus niet uit 1 ding kiezen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gamen kun je wel op een UltraSPARC. Alleen niet die populaire, nieuwe spelletjes. Who cares ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Artikel: http://www.tweakers.net/nieuws/27821/
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() stiekem is ze altijd fan geweest maar liep ze met de amdfans mee om er bij te horen ![]() sorry meisje had ff zin om je te plagen ![]() |
![]() |
|
Maakt niet uit
![]() De produkten van Intel vind ik best mooi, hoge FSB is erg goed. Als de prijzen lager waren, was Intel een betere koop, zeker nu AMD het moeilijk heeft. Ook maakt Intel goede netwerkkaarten en nog wat produkten, en heeft eveneens het seriële 3GIO (PCI Express) ontwikkeld, wat 2004 op de markt komt, dit is de opvolger van PCI. Ik heb alleen een gewetensprobleem met Intel, aangezien ik teveel dingen weet over hun bedrijfsvoering, iets waarop ik in dit topic liever niet verder op in ga. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij denkt dat de mannen van AMD allemaal lieve, zachtaardige geeks zijn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Flora & Fauna |
Dierenmishandeling anonieme_teddybeer | 90 | 24-08-2003 15:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |