Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 12:32
Verwijderd
Misschien staat het onderwerp al ergens op een achtergeraakte pagina, maar goed.
Ik doe dit jaar eindexamen en wil daarna met een hele groep vrienden op vakantie (traditie geloof ik...). We hebben al ongeveer een idee waar we heen willen: Spanje of Kroatie (Istrie).
Omdat we wel ergens heen willen waar je goed kunt stappen en waar dat ook nog een beetje betaalbaar is, willen we daar eerst wel ff wat info over. Maar op sites van reisbureau's is die info eigenlijk niet te vinden. Vooral over het 'nachtleven' in Istrie is niks te vinden, dus is dat er wel?
Mijn vraag is dus: hebben er mensen ervaring met uitgaan in deze landen? En zijn er uberhaupt mogelijkheden daartoe (vooral voor Istrie, van Spanje weet ik het wel)?
Advertentie
Oud 25-09-2003, 13:48
Thomas
Thomas is offline
Kroatie uitgaan? Het zal daar niet bruisend zijn, maar ik zou gewoon eventjes naar een reisbureau gaan.
Oud 25-09-2003, 14:48
@pie
@pie is offline
costa del sol?

salou, lloret, heel de mikmak!
Oud 25-09-2003, 14:50
Marshall
Marshall is offline
behalve de costa ben ik in frankrijk wel veel uitgeweest..

Parijs & Reims... en dan is parijs wel heeel erg ok ... én duur
Oud 25-09-2003, 15:58
€v€li€n
€v€li€n is offline
ben wel op Mallorca uitgeweest .. komt nog t meeste in de buurt van Spanje .. in Palma kan je echt goed uitgaan

Ken wel iemand die naar Istrie op vakantie is geweest, maar weet over het uitgaan daar eigenlijk niks verder

Salou is er ook altijd nog
Oud 26-09-2003, 18:49
Lindatje
Lindatje is offline
In istrie is wel wat te doen maar als jullie echt voor het stappen gaan, dan zou ik toch kiezen voor Spanje. Daar komen zo giga veel jongeren op af.... En als je dat dan hebt gezien ga je het jaar erna gewoon naar istrie en doe je het wat rustiger aan misschien.
Oud 29-09-2003, 14:08
Chill
Chill is offline
ik ben deze zomer met een grote groep naar mallorca, El Arenal, geweest. is zeker een aanrader en goedkoop. uitgaan is ook goedkoop ( 8-15 euro entree+ onbeperkt drinken).

Mallorca is tha bomb!

kijk op www.gogotours.nl, wij zaten in apartementencomplex Solimar , was zeer chill.
Oud 29-09-2003, 14:25
Marshall
Marshall is offline
vind de spaanse costa niet zo geweldig maar ben er nu al wel 2x geweest.... dat was alleen puur om de feestcultuur en niet om de mensen en de muziek die er over het algemeen is ...

maar toch,costas hebben zeker veel te bieden
Oud 29-09-2003, 14:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Alle grote en bekende plaatsen zijn over het algemeen erg duur. Toch kun je met een beetje goed zoeken vaak wel wat goedkopere barretjes e.d vinden. Maar je hoeft dan niet te rekenen op gigantische feesten.

Kroatie is niet zo duur. Maar als je daar in een grote stad uitgaat zal het niet goedkoper zijn dan een biertje op een terras in A'dam.
Oud 29-09-2003, 16:48
robertparkins
robertparkins is offline
Citaat:
@pie schreef op 25-09-2003 @ 15:48:
costa del sol?

salou, lloret, heel de mikmak!
beetje burgerlijk>> Ga naar france, en dan vooral cannes en st tropez. ga naar www.lescavesduroy.com !! Er is nix beters dan dat!
Advertentie

Regels voor berichten