Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Drink gew00n met (je pers00nlijke) mate en ga geen alco en weed 'mixen'
![]() ![]() Mmm laatst d33d maat van mij ook flink raar, heb ik fles spa voor em gehaald; heeft em gelijk leeg gezopuh en mn laatste centjes waren op ![]() ![]() |
![]() |
|
laat die cijfers. is irritant en staat dom
als het een van mijn vrienden is help ik diegene zoveel mogelijk, dat is de enige logische reactie. grenzen zijn er, en die worden wel eens overschreden, anders moet je maar helemaal niet drinken. hetzelfde geld voor mensen die veel drinken en dan persé een joint willen, als je daar niet bij nadenkt is het ook je eigen schuld als je je erna niet meer zo goed voelt.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm het lijkt alsof de meeste niet goed tegen de combi wiet en drank kunnen, ik heb daar persoonlijk geen last van.
Maar goed, ik ga zelf regelmatig over me grens en dan word ik altijd wel goed opgevangen. Ook als ik vrienden voor de zoveelste keer fout zie gaan help ik ze. Niet alleen vrienden trouwens, eigenlijk help ik iedereen wel (behulpzaam ![]() Maar wat je zegt van, het begint allemaal zo normaal te lijken klopt wel. Het is bij onze vriendengroep na 2 jaar veel drinken standaard om elk feest en elk weekend, festival wat dan ook zwaar lam te zijn.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf wel is bad gegaan dus ik weet ong dat het best kut kan zijn. Een tijd geleden was er ook een gast bij mij thuis die een beetje bad ging op spacecake. Ik heb 'm gewoon een glas warm water met heeeel veel suiker gegeven en ik heb 'm ff rustig gemaakt. Bij hem hielp het iig goed ![]()
|
![]() |
ik merk toch dat jongens iemand dan vaak keihard uitlachen terwijl de dames wat zorgzamer zijn, dit is in mijn omgeving in ieder geval.
Even glaasje jus en suiker en als we bij feestje zijn ofzo waar hij naar huis moet fietsen even bellen of hij/zij kan worden opgehaald, dat soort dingen. Ook als het de 100X gebeurd help je even, maar dan vraag je wel af of je zin hebt haar weer uit te nodigen de volgende keer.
|
![]() |
ik maakte eerst wekelijks mee dat vrienden van me verkeerd gingen, beroerd werden of wat dan ook van de drugs...van de combi wiet & alcohokl zie ik ze nooit verkeerd gaan, maar wel van andere combi's en/of hoeveelheden..
zo een paar per weekend was zeker niet ongebruikelijk...en dan doordeweeks ook nog een aantal x.. ik schrik er niet meer van, eerst wel. Maar ik ben er aan gewend geraakt.. En ik heb er zelf ook vaak zo bijgezeten, dus ik weet wat ze doormaken en dat t allemaal wel meevalt, gewoon ff goed in de gaten houden en beetje verzorgen enzo..
|
![]() |
Als een van m'n vrienden ziek wordt van drank/drugs ben ik altijd degene die met water/suiker aankomt dragen, hun haar uit de wc houdt, en bedjes klaarmaakt. Ik geloof dat ik gewoon een beetje zorgzaam aangelegd ben. Ook zou ik het fijn vinden als iemand dat bij mij zou doen.
(Ik heb het zelfs een aantal keer gedaan bij mensen die ik niet direct ken, op feestjes bijvoorbeeld, of bij vrienden van vrienden.)
|
![]() |
|
|