![]() |
|
Ik wil iedereen dit boek aanraden, er worden allerlei vragen beantwoord die ik ook vaak hier weer zie, zoals:
- Wie / wat is God? - Wat is het doel van ons leven op aarde? - Hoe is alles begonnen en waarom? - Bestaat er zoiets als de hel of een andere straf op 'verkeerde' daden? Je zal in het begin net als ik moeite hebben met het idee dat God gewoonweg met woorden communiceert, maar geloof me, alle twijfel wordt in de loop van het boek weggenomen Auteur: Walsch, Neale Donald er zijn ook vervolgen (helaas niet online) o.a.: - Een nieuw gesprek met God - Derde gesprek met God Het eerste boek is ook online te vinden: http://www.evolutiesprong.com/Een%20...0God/start.htm mensen die dit boek al kennen, graag jullie reacties ![]()
Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 17:17. |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het weer reclame en weer redelijk propagandistisch ingesteld. We zijn niet van plan een stel bekeerlingen te worden en hebben ook geen behoefte dat dit op deze manier gebeurt, tenminste, dat is mijn mening. Ik geef je een kans. Krijg ik meer commentaar als de mijne, gaat ie dicht en dan was het ook de laatste keer dat je het hebt geprobeerd.
Ik en een heleboel anderen hier hebben geen behoefte aan jouw God, en zij die er wel behoefte aan hebben, hebben Hem al op hun manier gevonden en verwelkomd. Daarbij, boeken die je overtuigen om iets te worden of te geloven, vind ik persoonlijk verdacht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Denk je nou werkelijk dat ik door het leven van een boek bekeerd wordt? Jij hebt het boek gelezen, leg jij maar uit wie/wat God is...
Ik vind ook niet dat je zomaar je mening (geloof) aan iemand kan opdringen en omdat er waarschijnlijk toch niets nieuws in het boek staat, ga ik het ook niet lezen ook. |
![]() |
|
Ja een boek met verklaring VOLGENS EEN GELOOF.....
Kijk als iemand er nou om vraagt....nu is het gewoon reclame... Ik geloof niet in god en vindt dat soort boeken ook onzin, met zo'n post bekeer en informeer je niemand....
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Op zoek naar een boek, help. SweetGirl___ | 10 | 13-04-2012 22:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
voel me leeg tjappie | 183 | 03-03-2007 15:53 | |
wie heeft een ongewoon gesprek met God gelezen? *zingzing* | 9 | 13-05-2005 08:50 | |
Welke boeken inspireren jou? Verwijderd | 60 | 04-08-2004 23:01 | |
waarom schiep God de aarde metallica | 151 | 23-03-2004 21:40 | |
Heb je een lichaam of ben je een lichaam? ~*skoolgirl*~ | 39 | 03-01-2003 01:12 |