Advertentie | |
|
![]() |
|
kleine zaal en bat cave van de 013
ekko in utrecht goudvis arnhem doornroosje doornroosje w2 den bosch kleine zaal melkweg maar mijn aller aller favoriete muziekpodium is toch futurum in praag moet je eens kijken hoe geweldig mooi. http://www.musicbar.cz/futurum/images/03_big.jpg
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Baroeg, Rotterdam.
Bomvrij Hospitaal, Hellevoetsluis. De Vlerk, Rotterdam. (waterfront, de vervanger, vind ik maar slap) Kelder van Nighttown, Rotterdam. En ik denk dat binnenkort het Boogje van Leen Steen ook wel op de lijst kan.. (heb't filmpje gezien, erg leuk).
||
Citaat:
|
bibelot, dordrecht vind ik heel leuk omdat het vroeger een kerk (ofzo) was, geeft wel een leuk sfeertje. en na optredens ook superleuke muziek enzo.
verder vind ik de oude zaal in melkweg gewoon gezellig en lekker knus enzo. en in de w2 is ook erg leuk vind ik, niet echt groot, gewoon een relaxte zaal (maar voor mij erg moeilijk te bereiken want de verbinding den bosch-den haag is kut) op zich was paard op hol in den haag ook lekker klein en gezellig, maar das nu weer verhuisd en daar ben ik nog niet geweest. grote zalen vind ik dan weer ruk.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
kwa zaal toch wel paradiso (raar dattie niet eerder genoemt is
![]() ook doornroosje is echt heew koel, alleen beetje jammer dat er zo weinig koele optredes zijn...naja feesten zijn dr wel koel
||
Citaat:
beef is leuk, heb t alleen nu wel weer gehoord verder vind ik de effenaar trouwens ook best een leuke zaal |
![]() |
|
|