Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hey Cheerleading Hip Hop Mix waarover In Your Room het al had is ook van Jock Jams (het album) voor de rest heb ik niet echt leuke nummers van ze gevonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde ga zelf es PLEITE. En dat typte ik ook! En wat nou domme reacties. Ga je bij iedereen die iets typt wat jij 'dom' vind meteen wat sturen???Get A LIFE! je verneukt deze thread alleen maar. En over mijn muzieksmaak..... Wat weet jij daar nou van? Cheerleading muziek vind ik gewoon lekker tijdens sporten / danspasjes oefenen. Ik ben ook een beetje into rock en ook nog r&b/rap/2step en al die andere genres! (Met uitzondering van klassiek) Dus kom mijn muzieksmaak niet beoordelen op basis van 1 post van mij. Doe ik ook niet bij jou. Besides het enige wat dom is om liedjes van een heel ander genre hier in te typen. Dat vroeg ik toch niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van GOGOGO ofzo. we are the champions snap je? Je danst op een beat om de menigte aan te moedigen te 'cheeren' voor de club. Daarom moet de beat wel energiek zijn. Net zoiets als ajax! joduh!!! alleen dan met een dansbare beat en cheerleaders ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
JIJ, Al die andere losers die opzettelijk op mijn post komen reageren met nummers die niet onder het genre vallen waar ik om vroeg. Tot daar aan toe, zal vast als grap bedoeld zijn nou no hard feelings. Maar als jouw terror koetje zo stom in mijn thread komt reageren en jij zomaar zegt dat ik moet 'afblijven' van je terror koetje terwijl ze fockop tegen mij komt doen, ja dan vind ik je een FREAK. Gewoon wicked. Think before you act. ![]() En nu zal er vast een slotje opkomen ofzo omdat het niet meer over muziek gaat. Nou so be it! The FREAKS HAVE WON!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen die fockop zeggen zijn kut. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
get a grip man. hoezo zijn mensen die fockop zeggen kut? Jij leidt het hele karakter van iemand daar al vanaf? Hoezo afgaan op de 1e indruk die je van iemand krijgt? WHATEVER. JE BENT GEWOON EEN BEVOOROORDEELD V*RKEN! En ik wil een slotje omdat deze hele thread bullshit is geworden. Er zitten maar een paar goede reacties tussen van normale mensen! 2 them: Bedankt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a ik heb eerst netjes antwoord gegeven b fockop is n rot'woord' c vooroordelen zijn gaaf en maken t leven n stuk simpeler ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) ja de eerste paar post wel! respect voor dat! maar je moet bij mij niet aankomen met je vooroordelen. b) fine jouw mening c) nou neeh! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Laatste schooljaar op High School - ervaringen? gimmeyourcookie | 2 | 06-02-2013 08:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Films, TV & Radio |
wie weet een film... beroert | 19 | 23-05-2004 08:39 |