Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een luxe
|
![]() |
Ik heb een aparte kamer voor mn compu....
oke, mn broers compu staat er ook, en er staat nog een logeerbed, een bank, een tv en een biljart maargoed. Nee daar heb ik een redelijk normaal zwart bureau, waar alles net aan op past..... (printer, scanner, tablet, muis, toetsenbord, monitor, usb-hub, lampje en nog meer bende ![]() |
![]() |
|
ik heb een houten buro,redelijk formaat met aan 2 kanrten ervan laatjes.
het buro zelf heb ik zwart gemaakt met een groene penta erop. en er zitten stickers op van bandjes zoals agresion,pitfall,embodiment etc. waarom? vond ik wel grappig. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee ik heb gewoon een wit houten bureau vol speakers versterkers, tuners en dat soort rotzooi. Mr eXo: paddestoelen? jij? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een zwart bureau gewoon rechhoekig 1,5 bij 2,5 meter.(geloof ik)
Met veel zooi + computer beeldscherm en toetsenbord Ook staat mijn oude bureau hier nog steeds, maar dat ga ik binnenkort wegdoen.. Iemand interesse? Dat is 1 bij 1,5 ofzo.. met kastje waar al mijn zooi in zit.. |
![]() |
|
ik heb op me kamer amper 1 halve vierkante meter.
maar waar de pc's staan overal langs de muren behalve bij de deur natuurlijk. Met zwarte pootjes eronder van de ikea! ![]()
Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 10:33. |
![]() |
|
![]() |
Computerbureau of gewoon bureau?
Computerbureau: een driehoekige tafel (met monitor erop), met eronder wat ruimte om spullen op te bergen. En een apart rolkastje met de computerkast en de printer. Bureau op mijn kamer: oud houten ding met veel krassen erin dat ik een keer van een neef heb gekregen die hem ook al 10 jaar had ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Aankomende vierdeklassers; welk profiel hebben jullie gekozen? Charl0tteee | 16 | 16-06-2007 15:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |