Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
delete dat natte washandje. maar een zaklamp is wel handig (ik had mijn 4-cells maglite mee, dat was handig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: gewoon een gezellig weekje ervan maken. Zie 't maar in alsof je op vakantie ben, alleen is d'r geen familie ofzo, maar zijn je klasgenoten mee. Je ziet elkaar dus veel, doet veel samen en als het goed is, is het super gezellig. Dat zijn tenminste wel mijn ervaringen met kampen. Durf je iets niet, zeg dat dan gewoon eerlijk. Je zal vast niet de enige zijn.
|
ben ik ook geweest 2 jaar terug
ik zag er ook vreselijk tegenop. Ik kende maar 2 mensen van de hele MAVO.... We zaten allemaal met groepjes in huisjes. We gingen abseilen, mountainbiken, door bos wandelen, door tunneltjes kruipen ![]() ![]() 't was wel leuk, achteraf gezien. Kheb 2 nachten 2 uurtjes geslapen en 1 nacht niet. In de bus terug viel ik toen in slaap ![]() Voor de rest brachten we ook per dag aardig wat tijd alleen in ons huisje (met TV) door. Was wel leuk want ik zat bij 2 vrienden. Moutainbiken was vermoeiend, eng, spannend en achteraf erg leuk. Maar je moet wel voorzichtig rijden op sommige stukken ![]() *Majah ik nam ook de moeilijke versie je kon kiezen namelijk* Ik weet niet of jullie in tenten gaan ofzo...dat heb ik namelijk in groep 8 gehad dat was 2x leuker als ardennen ondanks dat het in NL was ![]() Let maar op, het zal best meevallen allemaal. Vooral het abseilen en tunnel kruipen leek me eng maar viel harstikke mee en abseilen was niet verplicht. En mountainbiken kon je ook voor makkelijk kiezen waar waarschijnlijk niks aan is ![]() iig, niet teveel zorgen over maken. Probeer veel met je vriendinnen om te gaan, en als je die nog niet hebt proberen te maken.
|
|