Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mag dat niet??? Ohw......laat ik nou net dat spul in mijn mond hebben gespoten om te proeven of het spa was ![]()
|
Evian is ook een watermerk en heeft dat al veel langer op de markt. Ik kende dat spul dus al. Het is opzich wel lekker als je bijv geen douche of kraanwater hebt (voor onderweg dus), maar in de praktijk gebruik je het toch erg weinig.
Ijsblokjes is onzin! (kun je ook altijd nog zelf maken met Spa water toch?)
|
ik vind het dikke onzin. Alsof spa-water heilig is ofzo. Ook stond in dat artikel dat ijsklontjes van spa 'mooi helder' zijn. Als mij het boeit of me ijsklontjes helder of niet helder zijn. Sheez, spa gaat gewoon te ver.
Wat is de volgende stap? Spa-douchewater? Spa om je groenten in te koken?
|
Overdreven, zó lekker en speciaal is Spa water nou ook weer niet.
Spuitbus lijkt me ook niet erg nuttig ed, heb sowieso al niet zo'n behoefte aan dat soort dingen, (tenzij het heel extreem heet is, en dan nog drink ik liever iets kouds oid), lijkt me al helemaal nutteloos...
|
![]() |
echt triest..
Ik werk in de AH en toen die dingen voor t eerst binnenkwamen hebben we daar n beetje lol mee gehad.. elkaar natspuiten enzo .. en toen hebben we het ook gewoon in elkaars mond gespoten.. de dag erna voelen idd een paar mensen zich niet zo oke.. ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Die spray vind ik nog wel een uitvinding, erg lekker in de zomer!!! En het boeit dan echt niet dat het van Spa is. Maar leuk dat zij ermee gekomen zijn. Al is het ook niet verkeerd om gewoon kraanwater is een plantenspuit ofzo te doen...
![]() Maar die ijsblokjes vind ik echt onzin. Wat is er mis met kraanwater invriezen? Heldere ijsblokjes zijn echt niet beter dan 'normale'... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wij hebben op 1 of andere manier 2 van die spuitbussen ergens gratis bij gekregen, tja persoonlijk zie ik er het nu ook niet van in. Ik erger me trouwens behoooorlijk aan al die meisjes die dan de heule dag met spa-flesjes rond lopen (op school ofzo) en dan elk lesuur zo pontificaal op hun tafel neerplompen (is dat een woord??
![]() die ijsblokjes vind ik ook onzin hoor, net of gewoon kraanwater niet goed genoeg is (maar dat is volgens mij al zo'n 10 x gezegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat erom dat er een markt is voor dit soort producten; als een product een goed potentieel heeft om te verkopen waarbij men winst kan maken, zal men het op de markt brengen. Of het nodig is, is hierbij niet van belang. Er is dus vraag naar (hoewel ik via conctacten heb vernomen dat men bij Spa nog moet bezien of dit voldoende is). Wat betreft het verlies aan water. Een plastic weggooi bekertje wordt geproduceerd door middel van meer water dan je erin kwijt kan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|