Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 07:57
Aguy
Aguy is offline
ik ben denk ik verliefd aan het worden op mijn beste vriendin, terwijl ik echt altijd zoiets had van, supersuperleuk aardig meisje,maar verliefd worden?nee dat kan niet,maar sinds gister hb ik volgens mij een beetje vlindertjes in mn buik.....wat moet ik nu doen?t dr vertellen en daardoor dr maybe kwijtraken als hartsvriendinnetje.....

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 09:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 09:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Als t echt je hartsvriendin is zal ze je niet in de steek laten omdat je zegt dat je verliefd bent. Misschien word t wat misschien zegt ze dat ze niks voor jou voelt. Maar dat weet je niet. Als je het niet verteld ga je je waarschijnlijk zeer ongemakkelijk voelen.
Oud 15-07-2003, 09:53
little nemo
little nemo is offline
idd, maar ik heb ook zoiets gehad en bij mij is t vanzelf overgegaan. ik zou dus nog even wachten en 't anders vertellen. misschien scheelt het als je het brengt als een probleem (zo van, ja ik ben het wel maar ik wil het niet want het kan toch nix worden)
als zij je dan niet wil, zal ze het denk ik minder vervelend vinden, omdat je duidelijk hebt gemaakt dat je het ook vervelend vindt en als ze je wel als vriendje wil zal dat ook wel blijken lijkt me
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 10:16
ABrules
ABrules is offline
gewoon doen... niet geschoten is altijd mis... en als de vriendschap daardoor kapot gaat... dan weet je ook weer hoe goede vriendin het echt is... op zich gewoon het eerlijkste enzo...
Oud 15-07-2003, 10:47
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Cliché;

Je kan het altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:22
rock gek
rock gek is offline
Ik zou het niet doen. De kans is enorm groot dat zei niet verliefd op jou is zeker als je al heel lang je beste vriendin is. En ik denk als je beste vriendin weet dat jij er gek op bent dat ze ook heel anders met je omgaat. Want jullie zouden het ook wel vaak over liefde's hebben dat durft zei dan niet meer en zo zijn er nog meer van die dingetjes. En ik denk ook dat het vanzelf weer overgaat.

succes ermee
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:34
Aguy
Aguy is offline
ja,maar zij is dus een maand geleden gek geweest op mij schijnbaar, heb ik tenmsinte gehoord van een vriendin van haar,maar toen had ik zoeits van...neeej ik kan niet gek op dr worden,maja nu voel ik dus wel iets voor dr!
maar zij is inmiddels stapelgek op een ander,maar die heeft haar wel heel duidelijk gemaakt dat het nix wordt tussen hun, die ander is trouwes mijn beste vriend....snappen jullie t nog?

en vanavond komt ze bijvoorbeeld naar mij thuis, gaan we film huren, en komt ze tegen me aanliggen enzo....echt heel normaal, normaal gesproken,maar nu heb ik wel zoiets van hmmm kzou wel ff iets meer willen...

Laatst gewijzigd op 15-07-2003 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 12:30
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Breng t niet zoals nemo t zegt, lijkt me niet echt handig dat je zegt, nou t zal toch wel niks kunnen worden.
Begin er gewoon vanavond over. Zeg van nou via via heb ik gehoord dat jij een maand terug ofzo mij leuk vond. Nou ik weet niet of dat nog zo is, maar ik ben de laatste weken heel veel voor je beginnen voelen. Je ben namelijk altijd zo lief voor me en ik voel me altijd heel erg prettig bij je. Eerst was het voor mij gewoon een vriendschap, maar nu voel ik meer voor je.

Nou ja je moet t natuurlijk misschien nog wat aankleden enzo en geef er je eigen vorm aan. Ga niet dit stukje uit je hoofd leren want dat schiet niet op. Maar hou in gedachte, het is je beste vriendin en daar moet je alles tegen kunnen vertellen, ook dat je op haar verliefd bent.

Veel succes en plezier vanavond.
Oud 15-07-2003, 12:35
miekmuis
miekmuis is offline
Als die gevoelens nog niet meer dan een paar daaagjes aan
de gang zijn zou ik het nog niet meteen vertellen. Misschien is
het gewoon een bevlieging, misschien komt het gewoon omdat
je je gevleid voelt dat ze die gevoelens voor jou heeft/had.

Wacht even een tijdje, 2 weken ofzo. Focus je er niet teveel op, ga gewoon met haar om alsof ze niks meer is dan je beste vriendin en als de gevoelens aanhouden of zelfs sterker worden, kun je het beter vertellen.
Oud 15-07-2003, 16:23
Cinamon
Cinamon is offline
*herkenning, herkenning*
Advies: niet meteen vertellen... ALTIJD eerst uitvinden of ze ten eerste het nieuws 'aankan'. Ten tweede, voor jezelf uitvogelen of je écht iets voelt, meer dan vriendschap en het gewone normale 'leuk vinden', snap je? Luister, het kán een vriendschap naar de klote helpen, maar over het algemeen, als je het hartsvriendin is enzo, zal ze het volgens mij wel goed opvatten... En trouwens, misschien is het wel wederzijds? (weet jij veel)
Ik zou nog even in ieder geval 1 weekje ofzo wachten... Dan is het veilig!
Succes
Oud 15-07-2003, 16:29
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Van dat wachten klopt op zich wel. Ik ging er zeg maar van uit dat je al een tijdje met die gevoelens zit (had zitten slapen tijdens het lezen ). Je moet natuurlijk eerst (en zeker in dit geval, omdat het je beste vriendin is) even kijken of je gevoelens wel echt zijn. Je kan namelijk in een hele rare situatie komen wanneer je het meteen vertelt, jullie krijgen wat en dan blijkt t na een week dat je toch niet echt verliefd bent.
Nou ja dus iig nog ff wachten.
Oud 15-07-2003, 18:33
lieve
lieve is offline
Ok, ik heb ook zo'n situatie alleen bekijk ik het van de andere kant! Mijn beste vriend is ook verliefd op mij, hij weet nu dat de gevoelens niet wederzijds. Het is een weekje voor beide heel moeilijk geweest, maar we slaan er ons wel door. We negeren elkaar niet... maar proberen gewoon onze vriendschap zou goed mogelijk verder te zetten. En het lukt ons eigenlijk aardig goed!

Dus ik denk eigenlijk dat als de gevoelens bijvoorbeeld nu niet wederzijds zouden zijn, dat wanneer je beide je best doet voor de vriendschap te behouden. Je geen schrik moet hebben voor het verliezen van die vriendschap!

Veel succes,
Lieve xxx
Oud 15-07-2003, 18:43
Verwijderd
Sinds gister? Dan zou ik 't eerst een tijdje aankijken, zien of het echt door haar komt en niet door 1 leuk moment.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:35
ABrules
ABrules is offline
nou... zolang ze je maar niet begint te zoenen en daarna meteen toch maar liever niet zegt en dan vrienden proberen te blijven... dat is nog moeilijker dan het allemaal is...

probeer alles gewoon duidelijk te houden onduidelijkheid is het ergste in deze gevallen...
Oud 16-07-2003, 09:27
Aguy
Aguy is offline
gister, eg niet normaal, hele tijd liggen knuffelen, tegen elkaar op gelegen, 1 cm van elkaar af, kheb dr gemasseerd...allemaal zon dingen, maar zij smst vanmorge dan ze nog zo ontzettend gek is op die jongen (ze weet niet dat ik gek op haar ben(mischien gek op haar ben) ofzo he) maar ik denk dat ze daar best snel overheen is,maar ik wacht rustig af...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:05
Aguy
Aguy is offline
vandaag weer, liggen masseren op elkaar liggen, knuffelen etcetc....heeel veel lol gehad, echt waar, ik voel egt n vlammetje voor dr!
maar ze laat wel duidelijk merken dat ze verliefd is op n ander (dat weet ik ook,maar aan de andere kant is t ook weer zo dat t wel zou kunnen ,ons, als ze niet verliefd was op die ander)
ze vroeg of ik verliefd op dr was,omdat iemand dat dacht en dat tegend r gezegd heeft, het leek me beter om te ontkennen, en heb dat dus ook gedaan, zij wist al sinds maandag dat ik gek op dr was, of dacht dat iig, maar ze doet dus wel nog altijd heel klef enzo...wat wil ze nu?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:34
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Tis wel duidelijk dat ze dus niks met jou wilt wat verder gaat dan knuffelen etc. Ik heb het ook eens gehad, dat ik verliefd begon te worden op een goede vriendin. En dat is een vervelend gevoel. Ik heb toen geprobeerd de gevoelens te onderdrukken omdat ik vrij zeker wist dat het niks zou worden. Maar op een gegeven moment is het toch wat doorgeschemerd denk ik, en toen heeft ze eerst een tijdje nogal afstandelijk gedaan, maar tegenwoordig gaan we weer zoals vanouds met elkaar om. Ook het knuffelen, ondanks dat ze nu een vriend heeft.
Je kan het het beste zo snel mogelijk proberen te vergeten, en je aandacht (misschien wat meer dan anders) op andere meisjes focussen. Hier zit, mijns inziens, weinig toekomst in.
Oud 18-07-2003, 07:58
Aguy
Aguy is offline
naja wienig toekomst wat betreft een relatie, maar we zijn echt hartsvrienden, en misschien is dat nog wel beter, die hou je MeestaL langer dan een vriendinnetje....
Maar goed,als je verliefd bent denk je daar niet aan natuurlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten