![]() |
|
www.andrewwk.de
1. enter site 2. enter funstuff invullen maar... wat een geweldige band en dan zo maar een gratis sicker ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nou ik zou Party Hard downen die heb je vast wel ergens gehoord. Als je dat liedje nix vind hoef je verders ook nix meer van hem te downen eerlijk gezegd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() komop zeg. door je naam te gebruiken wordt je niet hip hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat je de dude niet cool mag vinden, maar op mij komt t over als een hype.
|
hij heeft toch geen ene fuck met punkrock te maken??? waar maak je je dan druk om. deze topic was ook niet bedoel om die kerel wat extra populariteit te geven hoor. meer om uit te vinden wat de mensen hiero van die mafkees vinden. mijn vriendin kan zijn muziek namelijk niet uitstaan (ik heb zo'n sticker naar haar laten sturen
![]() wel grappig dat mensen als jij zo fanatiek erop ingaan. alsof je deze gast geen aandacht mag geven omdat het slechte muziek is. achja er is wel meer slechte muziek. en sinds wanneer mogen namen niet? michael jackson, frank sinatra, etc. Vroeger gebruikten ze net zo hard namen terwijl er ook een band bij was. Meneer Andrew schrijft net als de voorgenoemde 2 zijn eigen nummers, kan goed piano spelen etc. Zijn muziek is niet geweldig, maar ik kan er best om lachen. Vooral ook om het feit dat bepaalde mensen zo heftig reageren op het horen van zijn naam.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Vind ik iets totaal anders. BSF(geen idee welk label ze nu zitten) is al wat jaartjes bezig en heeft meer dan genoeg krediet. Ook hebben ze intelligente teksten en naar verluid best wel wat belangrijke shit te vertellen tussen nummers door. Ik vind t muzikaal niks, maargoed wel respect voor die band.
Zie trouwens niet in wat bsf hiermee te maken heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bruce Dickinson, Blaze Bailey, Luca Turilli, Ozzy Osbourne, Rob Halford en dan heb je verder nog wel een rits. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wtf hebben metal en pop met punkrock/etc. te maken? Ik snap gewoon niet dat die gast zo hot is in die wereld.
Ik liep niet te roepen. Het gaat om houding. Ik vind dat veel van de zogenaamde punkrockbands en types als Andrew WK(die populair is in de punkrock/etc scene en shows speelt met dat soort bands) een totaal tegenovergestelde houding hebben. Rockstergedrag enz enz. Dat strookt gewoon niet met elkaar en voor mij is het een teken dat meer en meer mensen punkrock/hardcore/whatever als gewoon maar een muziekvorm zien, terwijl t zoveel meer is als dat.... BSF naar sony. Ten eerste: Victory is zelf een dubieus label. Ten tweede ik ben niet tegen majorlabels. Ik ben wel van mening dat ze absoluut niet nodig zijn om verder door te breken. Maargoed ik heb m'n standpunt. Jullie ook. Big deal. Ik denk er gewoon anders over.
|
![]() |
|
|