Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 11:50
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Mijn ex (ik zeg er even bij dat hij nu weer een nieuwe vriendin heeft) blijft vannacht bij me slapen..
Niet om sex te hebben ofzo, ik bedoel hij zal niet vreemdgaan ofzo, maar gewoon om elkaar ff vast te houden, om alles wat we samen meegemaakt hebben..
Wat vinden jullie hiervan??? xxx
Oud 05-08-2003, 11:57
Quiana
Quiana is offline
Waarom blijven slapen om elkaar vast te houden
om wat jullie hebben meegemaakt?

Kan net zo goed overdag lijkt me.
Plus dat van het een snel het ander komt,
zeker op de wat kwetsbaardere momenten.
('s nachts, in/op een bed, niemand die echt binnen kan lopen ed)

Ik snap überhaupt al niet waarom jullie elkaar weer
opzoeken, het is niet voor niets uit lijkt me.
Maar goed, als jullie elkaar zonodig willen
vasthouden ed, zou ik het iig niet doen door bij
elkaar te gaan slapen. Spreek liever ergens af oid.
Het lijkt me iig geen slimme zet.
Oud 05-08-2003, 11:57
Nona
Nona is offline
Als jullie daar beiden mee om kunnen gaan is er niets mis mee. Toch?
Oud 05-08-2003, 11:58
Verwijderd
Ik vind het fijn voor jullie dat jullie nog goed met elkaar kunnen omgaan.

Ik kan je niet garanderen dat zijn vriendin dat ook zal vinden...
Met citaat reageren
Nona
Nona is offline
Citaat:
Quiana schreef op 05-08-2003 @ 12:57:
Ik snap überhaupt al niet waarom jullie elkaar weer
opzoeken, het is niet voor niets uit lijkt me.
Je hoeft toch geen ruzie te hebben als je geen verkering meer hebt? Ik blijf mijn ex-vriend ook gewoon zien, maar dan als gewone vrienden. Net als voor onze relatie.
WB_Oud
WB_Oud is offline
Dit vind ik eigenlijk nogal vreemd, en absoluut niet leuk voor de nieuwe vriendin. Dit zal zeker problemen opleveren in de nieuwe relatie van je ex, tenzij die relatie absoluut niet goed is. En wat jou betreft: als jij dat ook leuk vind, waarom niet? Het gaat er alleen om hoe jij je ex en zijn vriendin ziet en wil behandelen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:02
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ja het ligt allemaal een beetje ingewikkeld, ik hou nog van hem, hij ook nog van mij, maar er is zoveel gebeurd dat het bijna niet meer goed KAN komen omdat de mensen om ons heen ons dan echt voor gek zullen verklaren zegmaar..
En ik weet ook wel dat het eigenlijk wel fout is, maar het voelt zo goed om samen met hem te zijn..
En afspraken hebben we ookweleens, maar dat is allemaal zo kort, nu kunnen we de hele nacht tegen elkaar aanliggen en praten.. misschien klinkt het wel een beetje raar.. maarja..
Oud 05-08-2003, 12:04
Nona
Nona is offline
Tegen elkaar aan liggen lijkt me een beetje overdreven. Zou zijn vriendin dat nou echt leuk vinden? Slapen oké, dan gebeurt er ook niets. Maar dit is toch al bijna tot helemaal vreemdgaan. En als je nog gevoelens voor hem hebt kun je dat misschien beter vermijden.
Oud 05-08-2003, 12:06
pyres74
pyres74 is offline
ok

dat wordt neuken
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:09
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-08-2003 @ 12:58:
Je hoeft toch geen ruzie te hebben als je geen verkering meer hebt? Ik blijf mijn ex-vriend ook gewoon zien, maar dan als gewone vrienden. Net als voor onze relatie.
Ik doelde meer op de manier waarop.
Met m'n ex-vriend kan ik redelijk goed overweg,
iig geen ruzie ed, maar bij elkaar slapen zit er toch echt niet in.

Ook al had ik een goede band met hem,
dan nog zou ik niet bij hem (of andersom) willen slapen,
zeker niet als er nog gevoelens voor elkaar zijn zoals hier.

Al is het maar omdat hij wel al een nieuwe relatie heeft.

Maar goed, het hangt er ook een beetje vanaf hoe je
het bekijkt, het komt op mij best wel raar over nl,
maar als zij het doet heb ik er geen probleem mee.
In tegenstelling tot zijn vriendin denk ik.
Oud 05-08-2003, 12:13
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ja misschien hebben jullie ook wel gelijk..
Maar ik zal er ff bij vertellen wat er is gebeurd, misschien begrijpen jullie mij dan een BEETJE..
Toen hij en ik nog verkering hadden raakte ik zwanger (TERWIJL IK DE PIL SLIKTE!!)
Ik wist dat een paar dagen nadat hij het had uitgemaakt, en ik schaamde me dood en ik durfde het hem niet te vertellen..
(ik weet het, heel dom, maarja) Net toen ik het hem wel wilde vertelllen kreeg ik een miskraam. misschien wel door alle stress.
Ik stopte toen alles weg tot dat niet meer lukte en uiteindelijk heb ik het hem toen verteld (hij had toen al die vriendin van nu).
Nu doet het mij erg veel pijn en hem ook ( hij heeft pas nog maar de echofoto gezien) en ik wil er heel graag met hem over praten enzo, je voelt dan toch een soort 'verbondenheid' maar in tussen tijd is er zoveel gebeurd en zoveel ruzie gemaakt dat we nu niet meer terug kunnen naar elkaar. En ik vind het allemaal heel erg moeilijk, daarom wil ik ook niks liever dan dat ie bij me is, en als het zo KAN dan grijp die kans direct aan.. Misschien begrijpen jullie het een beetje, beetje onsamenhangend verhaal misschien, maar ik vind het nog steeds heel moeilijk om het erover te hebben..
Oud 05-08-2003, 12:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 05-08-2003 @ 13:06:
ok

dat wordt neuken
Oud 05-08-2003, 12:33
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
nee word geen neuken
Oud 05-08-2003, 12:38
Verwijderd
Asls hij nog zo veel van je houdt, waarom heeft hij dan een nieuwe vriendin? Of bedoelde je gewoon dat-ie nog om je geeft? En mag ik vragen waarom het uit ging?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:38
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
(denk ik)
Oud 05-08-2003, 12:43
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
het ging uit omdat mijn ouders nogal tegen die relatie waren, en het gezeur werd steeds meer en uiteindelijk had hij daar geen zin meer in en wilde liever vrij zijn. Maar hij is altijd blijven zeggen dat ie nog wel van me houd, dat ie me mooi vind en dat ie me nooit zou vergeten. Tis allemaal wel een beetje raar, maar ik vind het allemaal best, als ie maar bij me is. En hij gebruikt me niet ofzo, als er mensen zijn die dit nu denken, er gebeurd niks tussen ons.
Oud 05-08-2003, 12:48
Verwijderd
en zijn vriendin weet dat alles en vind het niet héél vervelend dat hij bij je blijft slapen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 12:55
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
zijn vriendin weet dat niet, wel van dat kindje, maar ze begrijpt niet dat het mij EN hem heel veel doet. Maar ze weet dus niet dat ie bij mij blijft slapen..
Oud 05-08-2003, 13:02
Sithan
Sithan is offline
A. Jullie houden nog van elkaar.
B. Een situatie zorgde ervoor dat het uitging, niet de personen in de relatie blijkbaar.
C. Je blijft bij elkaar slapen om tegen elkaar te liggen en te praten...

Daar kun je zelf toch ook een conclusie uit trekken, want ik vraag me dan toch echt af of jullie die verleiding om intiem te zijn kunnen weerstaan...
Oud 05-08-2003, 13:03
Vevay
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 13:55:
zijn vriendin weet dat niet, wel van dat kindje, maar ze begrijpt niet dat het mij EN hem heel veel doet. Maar ze weet dus niet dat ie bij mij blijft slapen..
Hm, en wat als ze erachter komt?
Ik kan me voorstellen dat ze achterdochtig wordt. Dat zou ik namelijk ook zijn, als mijn vriendje bij zijn exvriendinnetje ging slapen om haar even vast te houden..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:07
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
misschien wel gemeen, maar als ze erachter zou komen dan zou ik het niet erg vinden, van mij zal niemand wat horen, maar als ze iets hoort of achterdochtig word en erachterkomt, dan gaat het uit, en als ik eerlijk ben wil ik dat best wel graag.
Oud 05-08-2003, 13:08
Vevay
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 14:07:
misschien wel gemeen, maar als ze erachter zou komen dan zou ik het niet erg vinden, van mij zal niemand wat horen, maar als ze iets hoort of achterdochtig word en erachterkomt, dan gaat het uit, en als ik eerlijk ben wil ik dat best wel graag.
Dus eigenlijk doe je dit om je ex-vriend terug te krijgen?
Da's eigenlijk best gemeen, hij heeft niet voor niks verkering met haar, toch?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:11
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
nee ik doe het niet om hem terug te krijgen, want het KAN sowieso niet.. Ik doe het om bij hem te zijn, anders zou ik wel zorgen dat het zou uitlekken en dat doe ik echt niet.
Maar ik had idd liever gezien dat ie geen verkering had ja...
Oud 05-08-2003, 13:13
Vevay
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 14:11:
nee ik doe het niet om hem terug te krijgen, want het KAN sowieso niet.. Ik doe het om bij hem te zijn, anders zou ik wel zorgen dat het zou uitlekken en dat doe ik echt niet.
Maar ik had idd liever gezien dat ie geen verkering had ja...
Maar als het uit zou gaan tussen hem en zijn huidige vriendin heeft hij toch alleen maar verdriet? En dat is (neem ik aan) toch ook niet wat je wilt?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:14
Verwijderd
Wij hebben hier dus een jongen, die liegt tegen zijn vriendin, die bij zijn ex blijft slapen terwijl hij wéét dat ze dat vreselijk zou vinden, en die zijn ex dan ook nog vasthoudt, en die zelfs nog van zijn ex houdt maar toch een vriendin heeft, kennelijk tegen de verveling ofzo.

Mag ik weten waarom je in vredesnaam van zó'n klootzak houdt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 13:15
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
wist ik dat maar sarah.. het voelt gewoon zo en het wil maar niet over gaan..
Oud 05-08-2003, 13:17
Vevay
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-08-2003 @ 14:14:
Wij hebben hier dus een jongen, die liegt tegen zijn vriendin, die bij zijn ex blijft slapen terwijl hij wéét dat ze dat vreselijk zou vinden, en die zijn ex dan ook nog vasthoudt, en die zelfs nog van zijn ex houdt maar toch een vriendin heeft, kennelijk tegen de verveling ofzo.

Mag ik weten waarom je in vredesnaam van zó'n klootzak houdt?

Hoppa. dat moest even gezegd worden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:23
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ok tis duidelijk
Oud 05-08-2003, 13:26
Vevay
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 14:23:
ok tis duidelijk
Maar wat ga je daar nou mee doen?
Heb je dan geen schuldgevoel tegenover die vriendin? Zou je je niet rot voelen als het door jou uit zou gaan?
En hoe zou je je zelf voelen als jouw vriend bij zijn ex ging slapen?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:36
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Ik huil bijna elke dag om dat kindje ( misschien wel raar maarja)
en ik voel me een stuk fijner als hij bij me is, dan voel ik me niet meer zo verdrietig en dan voel ik die pijn niet meer zo..
Is het dan echt zo raar dat ik daarom elke kans dat ie bij me kan zijn aangrijp?
Oud 05-08-2003, 13:45
Vevay
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 14:36:
Ik huil bijna elke dag om dat kindje ( misschien wel raar maarja)
en ik voel me een stuk fijner als hij bij me is, dan voel ik me niet meer zo verdrietig en dan voel ik die pijn niet meer zo..
Is het dan echt zo raar dat ik daarom elke kans dat ie bij me kan zijn aangrijp?
Nee hoor, dat is niet raar.
Maar als je van hem houdt, dan wil je toch juist niet dat hij pijn heeft door een verbroken relatie?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:53
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Ja maar ik denk dat die verkering sowieso niet lang meer duurt
(en dat heeft niks met mij te maken), dus ik denk niet dat hij er veel pijn van heeft. Hij zegt zelf ook dat hij het zo niet langer kan, dat hij het fijn vind om bij mij te zijn, zijn vriendin snapt niet dat hij zich kloten voelt over dat kindje, zij walst gewoon over zijn gevoel heen zeg maar..
Oud 05-08-2003, 13:56
Warsocket
Warsocket is offline
tis natuurljk niet goed om dit te doen om je ex terug te krijgen maar als je altijd goed met hem hebt kunnen vinden en hij liegt tegen zijn nieuwe vriendin misschien was het dan een overheenkomvriendinnetje maarja als hij dan netjes is (als hij jouw dan wil) dan maakt hij het eerst uit met haar voordat hij naar jouw gaat

en anders als het idd vriendschappelijk is ik het redelijk ok (nog raar dat hij het dan niet tegen zijn vriendin zecht)

en als hij het niet uitmaakt en er gebeuren wel dingen dan is hij dus een keiharde loser
want aleen losers gaan vreemd...

naja ik hoop dat je en beetje van mijn post snapt
Oud 05-08-2003, 14:29
VG
VG is offline
Je hebt het hier al zelf over je ex en hier kun je gewoon donder op zeggen dat er meer gaat gebeuren (al moet de tijd het leren).

Waarom blijft hij eigenlijk slapen? Om het gevoel van de relatie weer terug te krijgen ofzo?

Je zegt zelf dat je het niet erg zal vinden als zijn vriendin er achter gaat komen... Klinkt alsof je hem terug wil...

Vind dit heel erg fout! Van jou en van die ex! Hoezo geen respect voor zijn eigen vriendin... Laat haar het dan tenminste op voorhand weten (dat moet hij zelf doen)! Maar nee, dan is meneer waarschijnlijk te gauw vrijgezel...

Have fun...

Owja, en ook dit soort dingen maakt meer kapot dan je lief is...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 14:45
BCR
BCR is offline
Hm, dit is inderdaad niet zo slim.

Bovendien is het duidelijk dat je nog sterke gevoelens voor hem hebt. En hij waarschijnlijk voor jou. Praat het uit met elkaar. Maar niet op zo'n intieme manier zoals jullie nu van plan zijn.

Voor de rest is eigenlijk het meeste al gezegd
Oud 05-08-2003, 14:49
pyres74
pyres74 is offline
idd

ik zeg het nog een keer

gewoon een goede afscheidsneuk en kijken wat er dan gebeurt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 15:04
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Hij wil gewoon mij niet alleen laten zitten met dat klotengevoel over dat kindje.. Hij wil gewoon bij me zijn, maar verkering KAN niet
Oud 05-08-2003, 15:31
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 16:04:
Hij wil gewoon mij niet alleen laten zitten met dat klotengevoel over dat kindje.. Hij wil gewoon bij me zijn, maar verkering KAN niet
leg dan eens precies uit waarom het niet zou kunnen
Oud 05-08-2003, 15:41
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Omdat er veelste veel gebeurd is, ontzettende ruzies enz. Mijn vrienden en familie en zijn vrienden en familie zouden het noooit accepteren! Dus dan zou het een geheime relatie moeten worden, maar dit werkt niet, OF we zouden met iedereen moeten breken en er samen vandoor gaan. Maar ik wil de mensen van wie ik hou niet zomaar opgeven.. En meer mogelijkheden zijn er geloof ik niet, ik zou iig niks kunnen bedenken verder. En daarom vind ik het al heel fijn als ie wel een keer bij me KAN zijn, want dat gebeurd niet vaak.. En het word echt geen neuken ofzo hoor.
Oud 05-08-2003, 15:44
Verwijderd
Je komt over alsof je liever zou willen dat je níét van hem hield.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:01
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Dan zou het een stuk makkelijker zijn ja
Oud 05-08-2003, 16:01
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik vind jou net zo erg als hem eigenlijk. Je weet dat hij een vriendin heeft.

Jij zou het niet leuk vinden als jou vriend(als je die zou hebben) met een ex van hem in 1 bed zou liggen.

Waarom doe jij haar dit dan aan.

Je bent net zo (hard gezegd) achterbaks bezig als hem...

simpel.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:01:
Dan zou het een stuk makkelijker zijn ja
En je denkt dat met hem een hele nacht in een bed liggen, de manier is om er voor te zorgen dat je ophoudt van hem te houden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:05
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ach dit heeft geen zin, als je niet weet wat mensen voelen en waarom ze dingen doen, kan je eigenlijk niet oordelen.
Ik ga er lekker van genieten dat ie bij me is, voel ik eindelijk die pijn niet meer zo erg.
Laatste reactie..
Oud 05-08-2003, 16:07
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
je opent dit topic toch om reacties te krijgen.

Stel jezelf eens op in haar schoenen. Hoe zou jij je dan voelen?? geef daar eens eerlijk antwoord op
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:08
Verwijderd
Ik begrijp best dat het fijn is als hij bij je is. 't Lijkt me alleen niet erg goed voor hoe je je daarna voelt, of hoe hij zich daarna voelt, dus ik (en anderen) probeer je advies te geven.

Maargoed,

'tuurlijk joh! Gewoon doen! Wat kan jou die vriendin schelen, en waarom zou je lange-termijn-denken? Lekker doen waar je zin in hebt

Want dat is toch wat je wil horen, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:09
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
ja klote natuurlijk! Maar ik voel me ook klote! En ik wil niet dat hij me alleen laat met dit verdriet! Volgens mij komt het dan echt niet goed.
Oud 05-08-2003, 16:13
M@DELIEFF
M@DELIEFF is offline
Ik heb hem gewoon heel erg nodig lijkt het wel! En hij vind ook dat ie het niet kan maken om me zo te laten stikken, HIJ had me immers zwanger gemaakt.
Oud 05-08-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:09:
ja klote natuurlijk! Maar ik voel me ook klote! En ik wil niet dat hij me alleen laat met dit verdriet! Volgens mij komt het dan echt niet goed.
Ik denk dat je nog verder van huis bent wanneer hij je niet alleen laat... Nu voel je je verrot, maar straks dan? Wanneer hij naar zijn vriendin is en jij alleen zit? Dan voel je je beter? Ik denk dat je je dan alleen nog maar slechter gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:20
Nona
Nona is offline
Citaat:
M@DELIEFF schreef op 05-08-2003 @ 17:13:
Ik heb hem gewoon heel erg nodig lijkt het wel! En hij vind ook dat ie het niet kan maken om me zo te laten stikken, HIJ had me immers zwanger gemaakt.
Maar je bent niet zwanger meer. Bekijk het eens vanuit zijn positie. Ik kan me goed voorstellen dat hij vindt dat zijn verantwoordelijkheid nu afgelopen is.

Met je kinderen kun je het niet uitmaken, met je vriendin wel. Hij heeft geen kinderen, dus hij heeft dan geen connecties meer met jou. Het klinkt bot, maar als hij geen relatie met jou wil kan hij niet voor altijd bij je blijven om een kind dat er nooit is gekomen (en waar je hem niets over hebt verteld voor je de miskraam had).
Reageren

Regels voor berichten