Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij willen actie en doelpunten zien en dat is het mooist als het gepaard gaat met aanvallend voetbal. Counters kunnen mooi zijn, maar deze zijn zeldzaam in Nederland.
Verdedigend voetbal zorgt er (in Nederland) vaak voor dat het tempo lager wordt en het dus weer minder aantrekkelijk wordt. |
![]() |
|
Met verdedigend voetbal in Nederland willen ploegen als bijvoorbeeld Zwolle alleen maar voorkomen dat ze tegendoelpunten krijgen, maar hebben ierbij net de intentie om zelf te scoren. Dit is echt verschrikkelijk om naar te kijken.
Bij verdedigende voetbal waar bijvoorbeeld Italie bekend om staat, het catanaccio, heeft meer als doel om de tegenstander uit de tent te lokken en dan met 1 vlijmscherpe counter de wedstrijd te beslissen. Dit soort verdedigend voetbal vind ik dan zelf weer mooi om naar te kijken.
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 06:17. |
![]() |
|
voetbal is leven en entertainen daarom dus ik ga niet meer naar het stadion als mijn club verdedigend zou spelen en 10x per jaar 0-0 speelt gaaappppp
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-07-2003 om 14:08. |
![]() |
|
ja maar er is een verschil tussen een verdediger die alles doet om zijn tegenstander uit te schakelen en verdedigend voetbal!
ik geniet ook van bijv. Nesta maar absoluut niet van de rest van het Italiaanse voetbal.
|
![]() |
|
|