Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 01:32
kainie
kainie is offline
Hoi,

We hadden vandaag een barbeque bij wat kennissen van mijn moeder, en die kenissen hebben een dochter (16) dus ik zou meegaan daarnartoe. Ik heb het meisje wel eens aan de telefoon gehad en via MSN heb ik er al een paar keer mee gechat, zij had zich helemal verheugd op mij nu blijkt (?) We stonden aan een ronde tafel, zij tegenover mij en ik merkte wel dat ze de hele tijd oogcontact wilde en opgegeven moment keken we elkaar gewoon 5 seconden lang aan in de ogen. Nu is zij veel opener als mij, ze praat vlugger etc. Opgegeven moment zat ik naast haar en ik heb bijna niks gezegd of ik vroeg van die simpele domme vraagjes en gaf maar kort antwoord terug. Nu denk ik dat ze me wel leuk vind alleen kwa karakter zal ze denk ik een dikke deuk hebben opgelopen. Toen we naar huis gingen zij ze nog van ''normaal ben ik veel opener', waarop mijn moeder grinnikte hij ook ''hoor.''.

Toen heb ik haar gedag gekust en zij zei ik spreek je nog wel op MSN of we spreken wel een keer wat af met uitgaan!

Nu gaat mijn moeder elke maandagavond met een hele groep uit in een bepaald cafe(haar ouders zijn darook altijd op maandag en zij gaat ook soms mee) Nu gaat zij volgens mij ook morgen, zal ik ook met mijn moeder meegaan of niet? Ik ben alleen niet zo'n prater dat is het probleem althans als mijn moeder erbij is of ik voel me ongemakkelijk dan ben ik vaak te stil. Weet iemand wat tips waardoor ik me beter op me gemak voel en wat opener ben tegen dit meisje.. Me uiterlijk is goed alleen van binne wilt het gewoon niet lukken, en wat denken jullie wilt ze mischien wel wat of niet?

Ik hoor het graag!

Kainie,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 01:34
GRRR
GRRR is offline
wat schattig. zeg dat je haar leuk vindt en pak haar op de mond.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:49
kainie
kainie is offline
Citaat:
GRRR schreef op 28-07-2003 @ 02:34:
Zeer goede tip!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 07:01
Verwijderd
Als je haar echt leuk vindt, ga je gewoon mee. Waarom zou je thuis blijven als je weet dat zij ook komt? Als je niet meegaat zul je haar nooit beter leren kennen.
Misschien kun je tegen haar zeggen dat je niet zo open bent, en vaak niet zo goed weet wat je moet zeggen. Trouwens, ik denk dat als je vanavond eenmaal in het gesprek zit, je op een gegeven moment vanzelf wel meer gaat praten.

Ga iig wel mee
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 07:27
Surjirro
Surjirro is offline
Ik zou iig ook gewoon mee gaan. Wordt het nix, dan heb je het in ieder geval geprobeerd Kweetniet, ikben vanmezelf ook niet zo'n prater en wat ik nu ga zeggen klinkt echt heel stom misschien maar misschien dat je met een biertje op ofzo wat losser wordt er meer gaat praten. Wekrt bij mij altijd wel, helaas...Maargoed,er wordt nix van je verwacht dus ga gewoon en kijk wat het wordt. Succes
Oud 28-07-2003, 11:31
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
Dat vind ik nie zo stom klinken hoor Surprise, heel veel mensen worden wat 'losser' na wat alcohol. Niet te gek maken natuurlijk, voor je het weet kots je haar onder
Ik zou ook gewoon naar dat cafe gaan hoor! Nee heb je, ja kan je krijgen! Als je je ongemakkelijk voelt omdat je ouders erbij zijn, kan je altijd vragen of ze zin heeft een luchtje te scheppen.. Laat ff weten hoe het ging! Benk wel benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:27
Thomas
Thomas is offline
Je moet er zeker naartoe gaan als je haar leuk vindt. Vervolgens moet je gewoon proberen jezelf te zijn. Als je merkt dat ze je leuk vindt, waarom zou je dan nog zo ingetogen zijn. Probeer een leuk gesprek met haar aan te gaan. Wie weet, misschien leidt het een wel tot het ander en heb je morgen een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:03
DopeBean
DopeBean is offline
Citaat:
GRRR schreef op 28-07-2003 @ 02:34:
hahaha dies goed zorg da je met haar ergens afspreekt waar je moeder niet bij is
andere cafe of discotheek ofzo dan komt het wel goed

succes
Oud 28-07-2003, 14:31
annabegins
annabegins is offline
ga naar dat cafe en kaap dr weg... naar een ander cafe of de bioscoop...
Oud 28-07-2003, 18:48
Lilything
Lilything is offline
we want vervolg!
Oud 28-07-2003, 19:34
kainie
kainie is offline
Mischien ging me moeder niet weg, ik weet dus niet of ik ook ga, maar mocht ik gaan dan hoop ik dat ik haar tegen het lijf loop..

P.S Veel meiden op dit forum, like that!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:40
LilDushi
LilDushi is offline
hmmm...ga gewoon mey joh ik bedoel alsz je dr leuk vindt moet je dr ook laten merken...en je moet gewoon proberen meer open te sijn ik bedoel alsz sij t kan kan jij t ook.....
Maar tog ga mey alsz je weet dat se komt en vertel dr dat je ook op dr bent....iniedergeval alsz ik in jouw schoenen stond had ik dr wel laten merken dat ik dr leuk vond, dusz...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:37
Kippekoetje
Kippekoetje is offline
kainie hoe is het afgelopen??
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 11:18
kainie
kainie is offline
Citaat:
Kippekoetje schreef op 29-07-2003 @ 11:37:
kainie hoe is het afgelopen??
Dat hoor je nog wel, ik moet NU gaan! Ik ga op vakantie, als het goed is is daarook internet dan post ik het daar wel!

Ajuu, Kainie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten