ja ik weet nie hoe t heet wat ik wel es heb, dus ik noem t maar ff dwandrome.. dan ga ik slape en dan opeens dan word ik snel toegetrokke naar een vrouw in een zwarte mantel, in een kas, in een huis, in een steeg.... maak nie uit waar... maar t ergste is dat ik dan nie wakker kan worde.. ik ben me ervan bewust dat ik droom en ik wil dan mn ogen opendoen... maar dat kan ik dan dus niet!! en dan ga ik schreeuwen van HELP!!! MAAK ME WAKKER!!! maar dan merk ik dat ik in real life nauwelijks te verstaan ben.. grote paniek dus en ik word gedwonge om die vrouw te zien, die telkes maar dichter bij me toe komt, met dr rood/paars glimmende ogen (das alles wat ik zie)... ik heb het over 5 jaar zo'n 10 keer meegemaakt.. maar ik kan t nerges vinde.. ik heb de laatste keer geprobeerd om met haar te prate, ik word alleen té bang van het idee dat ik mn oge nie ope kan doen en dus nie wakker kan worde... dus ze kom maar dichterbij en ze wil wat zegge, maar ik vertrouw haar niet.... meestal word ik schoppend en met mn ogen die mn oogleden open trekken weer wakker... anders dan word ik ech nie wakker...
nou ja ik ben benieuwd voor theorieen en ideeen.... ik hoop dat berichje nie word verwijderd aangezien t nie zomaar een droom is en ik het op allerlei sites níe kan vinde..