Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo denk ik ook...precies hetzelfde
![]() Kortom zeggen tegen jezelf dat er goede dingen mogen gebeuren zonder dat daar negatieve ervaringen/gebeurtenissen tegenover hoeven te staan.
||
Citaat:
Niet dat dat altijd moet hoor, maar dan kan ik er vrede mee hebben, als het dan ook ff extra klote gaat. En dat wil ik nie... Jaa, niemand die me nu begrijpt. maaja
||
Citaat:
![]() Een advies zou kunnen zijn om dit vaak tegen jezelf te zeggen. De eerste tijd zal je er dan ook niet naar luisteren en nog steeds uitgaan van het 'ik-moet-dat' principe, maar naar verloop van tijd hoef je je minder te concentreren om het deel van 'ik-wil..' erbij te halen. Dan wordt dat meer standaard en ga je er misschien ook nog naar luisteren. Zo kan je uiteindelijk de balans zichzelf laten bepalen zonder er zelf steeds over te waken dat je niet teveel goede dingen meemaakt in verhouding met slechte dingen.
||
dan begreep ik dit inderdaad niet
![]() Citaat:
|
![]() |
kweet eigenlijk niet precies hoe ik daar overna denk
ik ben het wel met parnoide eens maar voor de rest ik heb dat gevoel niet echt na ongeluk, geluk want ik heb juist meer het gevoel dat ongeluk me achtervolgd dat alles wat me gelukkig maakt oplost in ongeluk het klinkt heel vaag, ken het niet uitleggen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
abortus kaaseter | 265 | 29-01-2007 21:01 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Verhalen & Gedichten |