Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 23:00
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Een engelse televisieserie die op zondag (denk ik?) om 20.00-21.00, op Nederland 3 wordt uitgezonden.

This is a seven-part drama which explores the lives, loves and careers of a group of friends from Coventry now living in London.

Die van vandaag was de enige aflevering die ik heb gezien. En ik vond 'm best wel leuk.

Wat vinden jullie ervan?
Oud 20-07-2003, 23:12
scala
scala is offline
Klopt ja, kheb het een aantal x gezien..somehow boeit het wel, ik vond het althans wel leuk goed dat je 't zegt trouwens, besef gelijk dat ik 't gemist heb grmbl
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 23:46
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
scala schreef op 21-07-2003 @ 00:12:
Klopt ja, kheb het een aantal x gezien..somehow boeit het wel, ik vond het althans wel leuk goed dat je 't zegt trouwens, besef gelijk dat ik 't gemist heb grmbl
Aii, vandaag was geweldig!
Oud 20-07-2003, 23:56
scala
scala is offline
Citaat:
ViTa schreef op 21-07-2003 @ 00:46:
Aii, vandaag was geweldig!
hmpf heb ik weer naja nog iets 'belangrijks' gemist?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 01:33
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
scala schreef op 21-07-2003 @ 00:56:
hmpf heb ik weer naja nog iets 'belangrijks' gemist?
Oehh, veel! Maarja, ik kan toch niet slapen.

Dus Sinead heeft een roman geschreven, geïnspireerd door Emma. Daarin staat ook dat ze het met haar zwager heeft gedaan. Sinead heeft het boek eigenlijk alleen aan Amanda overhandigd, maar al gauw heeft iedereen hem gelezen. Behalve Louise, (zij heeft dus met die zwager - Rich) dus, ze proberen haar van dit gegeven te onthouden.
Ze komt het toch te weten, maar ze trapt toch in het smoesje dat Rich heeft verzonnen. [dat het maar een boek is, en blabla]

En dus, de nieuwe vriend van Emma (ik weet z'n naam niet meer ) heeft haar niet verteld dat hij 2 zoons heeft en getrouwd is. Hij blijkt een echte player te zijn, dit vertelt z'n ex-vrouw aan Emma. En dat is ie dus ook. Want tijdens zijn relatie met Emma heeft ie het ook met Amanda gedaan - toch? Maar ze hebben het niet tegen Emma verteld.

En nadat Emma hem heeft gedumpt, gaat hij achter Louise aan.
Hij wist dat Louise het niet mocht weten over de affaire tussen Emma en Rich, maar vertelt het Louise toch.

Oud 21-07-2003, 15:37
scala
scala is offline
ah, dankjewel
ik moest 't wel even 3x lezen want ben btje slecht in namen enzo;o
wist niet dat emma en rich het hebben gedaan? wies amanda nou toch? diegene die zwanger is? want zij en en die vriend van emma hebben 't wel gedaan maar dat was voordat ie met emma had..maar ok, hij is dus wel een vrouwenversierder, d8 ik al en hm in 't voorstukje vorige week was iets met trouwjurken?

naja
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:57
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
scala schreef op 21-07-2003 @ 16:37:
ah, dankjewel
ik moest 't wel even 3x lezen want ben btje slecht in namen enzo;o
wist niet dat emma en rich het hebben gedaan? wies amanda nou toch? diegene die zwanger is? want zij en en die vriend van emma hebben 't wel gedaan maar dat was voordat ie met emma had..maar ok, hij is dus wel een vrouwenversierder, d8 ik al en hm in 't voorstukje vorige week was iets met trouwjurken?

naja
Ghehe ja das idd een toffe serie. Amanda is die ene die zwanger is ja, met dat korte haar...
En die had het dus ook met James (vriend van Emma) gedaan en dat weet Emma dus ook niet.

Geweldige serie!
Oud 21-07-2003, 17:17
Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Ahaha, ik ben ook heel slecht in namen hoor.

Ja, de trouwjurken. Rich en Louise gaan, of gingen, trouwen. Rich is de zwager, toch? Naja, negeer het maar gewoon als ik het fout heb.
Reageren

Regels voor berichten