Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik raad je aan om minstens tot je 18e vrijgezel te blijven.
hierdoor verspil je geen tijd aan een relatie waar hoogstwaarschijnlijk toch geen toekomst inzit en kan je de deze tijd aanwenden om meer over jezelf te leren en jezelf te ontplooiien. een vriendje zal je geestelijke ontwikkeling alleen maar in de weg staan. mijn mening, doe ermee wat je kunt. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hij zegt : Maar toch. Ik ben al 7 maanden single en ben t meer dan zat. Maar wat ik ook doe, geen enkel meisje schijnt mij te moeten ![]() Als ie misschien eens echt verliefd wordt hecht dr niet zo veel waarde aan om een relatie te hebben. Nu "moet " ie een relatie hebben omdat ie al 7 maanden vrijgezel is, werkt sowieso niet lijkt mij. |
![]() |
|
Euh ik ben al zo lang single, terwijl ik redelijk vaak meemaakt dat meisjes een beetje met me flirten.
Ik ben niet verlegen, in het verleden, maar nu is het probleem dat ik gewoon nooit uitga en bijna niet onder de mensen ben. Ach, ik weet het ook niet, maar heb er nu wel behoefden aan en wil dat graag iets hebben voor vakantie en daarna me weer bezig kunnen houden met school. Ik moet maar even snel zoeken, maar het schijnt bijna nooit te lukken! ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm tja, ik ben ook nog gewoon single, je hebt wel s idd buien, dan vin je ut maar irri dat je niemand kan vinden... geen vriendin gehad, alleen heel vroegâh...
maargoed iedereen waar je zoiets aan verteld zegt; het komt wel goed hoor! dus tja ookal maak ik me soms zorgen, een vriendinnetje(of vriendje) zit er voor iedereen wel in, zolang diegene maar wil en open voor staat! ach dan kijk ik een film als Something about mary.. ofwat dan lach je erom ![]() ik merk als ik me er minder wa van aantrek, ut me allemaal beter af gaat.. ookal wil je zooo graag... ![]() neej bekende problemen.. maargoed tijd zal ut leren.. heb geduld. Ivo
|
blaat @ topic
Je moet je hier gewoon niet over druk maken... Als je er niet aan denkt dat zit je er niet mee. Maarja soms is single zijn ook niet alles idd. Maar ik zou er niet expres vaart achter zetten want dan neem je vaak met te weinig genoegen (liefde maakt blind) en dan als je een beetje uit de verliefdheidsroes bent (of zij) dan zet je er een punt achter en daar heb je ook niks aan. Wees geduldig en wacht...
|
sja ik heb niet heel het topic doorgelezen dus je hebt vast genoeg tips gekregen enzo maar dat komt vanzelf. IK dacht toen ik de topic las dat je nog nooit een vriendin heb gehad maar dat is niet zo dus wees gerust joh. Ik d8 (met name vorig jaar) altijd dat ik nooit een vriendin zal krijgen, zat veel binnen ging bijna nooit uit enzo maar kijk nu een jaar later, een vriendin, hebben de liefde al bedreven om het zo maar te noemen dat dacht ik nog niet hoor op me 16 dat ik op me 17 al sex zal hebben. Zat ergens bij de 22 te denken waarom weet ik niet haha
|
![]() |
|
Misschien ben je te zelfverzekerd?
Wie zegt dat jij er leuk uitziet, lief bent, aardig, en vooral etcetera? ![]() En sja. Alsof 7 maanden vrijgezel zijn een ramp is.
|
Ben sinds februari weer vrijgezel. Had weinig of nauwelijks liefdesverdriet.
Vind vrijgezel zijn nog heerlijk. Voel me daardoor beter! Als ik naar een feest ga, ga ik lekker genieten van de muziek en alle mensen die vriendelijk zijn en lachen! En als er dan iets gebeurt, zal het denk wel iets eenmaligs blijven! Maar ja, eens zal die behoefte er zeker komen om weer een vriendin te nemen! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Niemand wil verkering, Wat moet ik doen? Iemand Jongen | 37 | 18-05-2015 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Niemand wil mij bdx | 55 | 14-06-2003 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |