![]() |
|
![]() |
Ik bedoel dus likken en vingeren tegelijk.
Of geslachtsgemeenschap met je vinger op haar klitje. Zeg maar dubbele stimulatie, blijkbaar heeft zij dat nodig om over het drempeltje heen te komen. Als ze het bij zichzelf doet, komt ze dan wel? Edit: gebruik even de zoekmachine, er zijn al zoveel bef en vingertopics geweest
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 18:40. |
![]() |
||
Citaat:
Thnxxxx voor de tip! |
![]() |
|
Alicia:
Je kunt het toch echt beter aan haar vragen. Het klinkt niet echt alsof je hier goed met haar over praat ofzo.. vraag dan waarom ze zegt dat ze klaar gaat komen en dat ze dan uiteindelijk niet klaarkomt. Ik heb het zelf ook weleens, dat ik denk "damn, als hij nu doorgaat dan kom ik klaar", maar vlak daarna doet hij dan net iets anders, of net op de verkeerde plek. En dan is het heel moeilijk om nog klaar te komen. Dan zit je maar te wachten totdat ie weer naar "het goeie plekje" gaat, of ietsjes harder er tegenaan drukt ofzo. Het lijkt zo weinig te schelen, maar qua gevoel scheelt het heel veel. En als ze doorheeft dat jij denkt van "damn, schiet nou op, ik kan niet meer", dan is dat voor haar ook meteen minder opwindend. Het is echt vervelend om je verplicht te voelen om klaar te komen ofzo, dan lukt het juist niet. Vraag haar anders of ze het wil aangeven als je de verkeerde kant op gaat met je tong ofzo. Enne... wat vind je er dan niet smakelijk aan? ![]() xx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kamagra Vraag Shyboy | 29 | 12-08-2011 07:55 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 | |
Seksualiteit |
hoe en waar moet je haar beffen? appiegogogo | 56 | 17-05-2007 16:49 | |
Seksualiteit |
Hou beffen niet vol Maffe melvin | 63 | 20-03-2006 12:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |