Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
is allemaal geen probleem als alles goed gaat, wat bij mij uiteraard niet het geval was waardoor ik veeeeeel te weinig geld kreeg en niet bij mijn spaargeld kon (problemen met ibg EN abn-amro)
![]() 1. kies studie, toen ik dat had gedaan had ik nog precies 1 week om alles te regelen (ik ben altijd lekker op tijd) 2. kies stad 3. zoek kamer!!!!!!!!! 4. regel financiering, reken ff uit hoeveel je hebt, hoeveel je ouders bij springen, zoek evt. baan etc 5. vul papieren vd ibg in en stuur op, zorg dat als papa of mama ondernemer ofzo is dat alle inkomensgegevens voortaan op tijd bij de belasting aanwezig zijn(zeg dat nadrukkelijk tegen pa of boekhouder! belastingopgave etc) en lever het nu (de1ste keer)even zelf in, weet je zeker dat je al het geld krijgt waar je recht op hebt, je kunt gewoon langs gaan bij kantoor van ibg en daar leggen ze alles heel duidelijk uit. 6. schijf je op dezelfde dag in bij de uni en kijk hoe je wilt en kunt betalen (termijnen/in 1 keer) 7. schrijf je in bij de introweek van uni EN van studie 8. als dat nu al kan schrijf je in bij studievereniging en bestel boeken, maar bij mij werd dat in de introweek vd studie geregeld.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kunnen niet-Joden ook in de hemel komen? floortje613 | 28 | 18-09-2009 18:16 | |
Studeren |
Antropologie Ver_weg | 4 | 17-05-2009 17:19 | |
Studeren |
Criminologie in Gent of Leuven? Insane Cookie | 8 | 12-11-2008 14:04 | |
Werk, Geld & Recht |
vroegtijdig zelfstandig wonen waaromdaarom | 35 | 03-07-2008 14:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volkert v.d. G. bekent moord op fortuyn Main | 126 | 11-12-2002 12:46 |