Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jaahh samen met vriendinnen... hij is alleen al een zeer lange tijd niet geupdate maar dat gaat na de examens weer gebeuren!!
Onze site dus... Ga maar checken ![]() xxx Kronkel
|
heb www.hannusje.tk maar is eigenlijk een site via lycos. Werk met hele lelijke sjablonen. Maar ga dit weekend aan de slag met dreamweaver. Eens kijken of je daar wel mooie dingetjes mee kunt doen
![]()
|
www.valentinachat.tk best gezellie hoor!!
|
![]() |
|
www.marloutjuh.tk
tis niet echt veel mja...moet er eigenlijk nog heel errug veel aan doen maar heb er nooit zin in..
|
Verwijderd
|
Al die klote .tk adressen, word niet goed van de reclame!
Nee, dan endoria *grijns* Phrenesis (mijn site dus) Joy ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
m'n heerlijk simpele lycos site
Deze dus. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.kydnavnet.tk alleen komt er binnenkort andere lay-out
|
![]() |
|
Hey gast/en ik heb een eigen site ik doe voor mijn lol welus een keer met mijn vrienden skateboarden dus ik dacht laat ik een site maken het adres is =========>> www.oisterwijkse-skaters.tk <<======= kijk maar even
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mijne krijg je niet want de lay out is ZO dood (en der staat een foto van mij op : ![]()
|
Ik had eerst een community via msn, maar daar had ik zo vaak problemen mee dat ik begonnen ben met een site. Eigenlijk bij chello, maar zo'n adres is veel te lastig en dan komen er dus helemáal geen bezoekers, en daarom heb ook ik een dot.tk adresje:
Euroshima Er staan voornamelijk dingen op die ik zelf leuk vind, dus if you don't like it.... jammer dan.
|
Enof...www.wafeldag.cjb.net
Alleen wordt de site binnenkort weer es in een nieuw jasje gestoken, athans er moet nog over gestemd worden.
|
heb net ff een nieuw profieltje...
dus: www.look2me.nl/kikkertje1987
||
Citaat:
nou ik heb hem uit staan iig! ![]() CIAO
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wie heeft er een site waar je informatie over muziekapparatuur kan opvragen? Q | 0 | 17-06-2003 18:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p) Sweet_Hadar | 52 | 15-05-2003 14:43 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er nog meer een leuke site? Jongerenstart | 2 | 30-04-2003 19:49 | |
Lifestyle |
Mode, trend, kleren, schoenen-site diamondvoodoo | 12 | 30-08-2002 17:28 | |
Software & Hardware |
Eigen Domein? aquafemme | 18 | 07-05-2002 10:12 | |
Software & Hardware |
Flash site van toi-meme??? Marshall | 4 | 15-03-2002 16:22 |