Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
danku danku voor de comments
![]() mocht iemand de tijd hebben > http://www.deviantart.com/deviation/2886403/ ^^
|
gelikt hoor, je hebt het wel in de vingers.. maar ja.. dit is zoooooooooooooooooooo passe. Dit soort dingen zet ik in een uur in elkaar. Uiteraard ga ik nu van grootspraak beschuldigd worden, maar ik zal vanavond zoiets maken, de tijd klokken en het morgen in dit topic pleuren
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hijs mooi hoor.. maar um, tis wel een heel ander iets.. gaat meer de grunge kant op.. (custom brushes :?) .. je hebt je punt er niet echt mee bewezen maar wel een leuk artwerkje though
![]() wat moet het voorstellen trouwens?
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 18:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
grappig sarcasme maar ik bedoelde er toch echt wat anders mee
even voorop stellen kvind dat plaatje wat ce heeft gemaakt heel cool ![]() en ik legde slechts uit hoe ik mijne had gemaakt. Alleen airbrushen dus, tis inprincipe 2 layers. Gewoon allemaal met de hand gedaan (zoals je schilderd zeg maar), en zoiets krijg je dan echt niet in 1 uur klaar.. en ik dacht dat ik filters of iig wat gespeel met layer modes zag in ce's werk, maar k kan het natuurlijk ook fout hebben, sorry hoor, hoef je niet meteen zo te reageren ![]()
||
![]() |
Citaat:
laat een ieder toch zijn eigen ding doen ik geef NAZ gelijk. Hij doet het zijne, de rest doet iets anders. Alles is na te apen van iedereen, net zoals jou werk empy, jij hebt het wiel ook niet uitgevonden.. dat wil niet zeggen dat je slecht werk leverd ofzo, soms integendeel juist. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Tja, trendhoergevoelig inderdaad, maar ik vind'm wel zeer mooi gemaakt.
Daarnaast blijven deze dingetjes (hoewel onpersoonlijk) er altijd wel leuk uitzien imho... Maar ik ben het wel met de mensen eens (of iig, sommige mensen) dat er wat aan de letters gedaan moet worden ![]() Verder: restecp
|
![]() |
Weet iemand een goede tutorial voor een effect als wat de Topicstarter heeft bereikt?
En ga dan niet zeggen: Das te moeilijk oid, want .1 tiss absoluut niet de 1e x dat ik met fotosoep ga werken, en .2 ik er (als het echt zo moeilijk is) er wel tijd in wil steken, als het maar lukt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je foto van ministeck maken is toch wel mooier dan een grotere print bestellen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|