Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De stroom storing was het weg vallen van stroom voor 1 seconde. Sindsdien deed m'n DVD speler het niet meer en m'n CD-RW had gekke kuren. De DVD speler had ik los gekoppeld en toen deed m'n PC het wel ok. Als ik CD-RW loskoppelde, dan kon ik m'n PC niet opstarten. Helaas start hij nu ook gewoon helemaal niet meer op.
Kan het zijn dat dat batterijtje op me moederbord leeg is? Hij doet namelijk niks meer als ik m'n comp opstart. Monitor blijft op standby mode. PLEASE HELP!
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vrees dat er meer problemen zijn dan dat wij je zo kunnen laten oplossen. Kijk als je een 2de systeem hebt zou je onderdeel voor onderdeel kunnen testen maar dat wil dus wel zeggen dat je aardig wat meot schroeven en ik weet niet hoe goed je computer kennis is. Mss is het toch makkelijker en beter een kennis te laten kijken en heb je die niet dan mss toch maar naar de winkel. succes |
![]() |
|
![]() |
Iedereen bedankt voor de tips. Het probleem is al opgelost. De voeding van het moederbord was op 1 of andere manier los gekomen. Deze is weer vast gemaakt en nu doet alles het weer helemaal top. Nouja.. de 2 CD spelers zijn nog steeds gek aan het doen
![]() Groetjes
Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
Suc6! (als je een handige buurjongen ofzo hebt bof je, dan kan hij t voor je oplossen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Drivers] Geluid van de pc doet het niet flower44 | 2 | 21-08-2005 01:57 | |
Software & Hardware |
[Diskette] -Station doet het niet Johnnie-mannuh | 4 | 05-12-2004 19:51 | |