Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 15:19
stefanietje
stefanietje is offline
Ik heb al een paar maanden last van een zwaar gevoel in mijn linkerarm.
Het is niet zo dat ik hem niet om hoog kan krijgen ofzo, maar gewoon, een heel vervelend, zwaar gevoel.
Ik heb ook al een paar maanden last van een gespannen gevoel in mijn nek en schouders. Misscien kan het daar wel mee te maken hebben, want dat zei iemand tegen mij? wie heeft dat ook? of weet wat het is?? ik kan er ook niks over vinden op internet..

help?!
Oud 16-04-2002, 15:24
Verwijderd
stress? rsi?

Ga anders een keertje langs de dokter.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
stress? rsi?

Ga anders een keertje langs de dokter.
Idd... klinkt als RSI.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:12
LovelyOne
LovelyOne is offline
misschien wel een tennisarm.
klinkt gek misschien, vooral als je niet ens aan tennis doet maar daar heeft t dus helemaal niks mee te maken.
iedereen kan t zomaar krijgen en er is (behalve bij hele erge pijn, dan krijg je fysiotherapie of spuiten) niet veel aan te doen.
ik heb t zelf aan allebei de kanten.
het gaat nooit echt meer over en t zal altijd een zwakke plek blijven. Wat trouwens wel kan helpen is een Brees (klopt niet goed geschreven)maar die steunt de spieren bij krachtige bewegingen. maar ik zou sowieso eerst ff langs de doc gaan voor de zekerheid.
veel suc6 ermee !!
Oud 16-04-2002, 18:55
R_Mgirl
R_Mgirl is offline
Als je ook last van tintelingen in je arm hebt.. moet je maar eens je bloeddruk op gaan meten..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten