Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 10:50
Verwijderd
Mijn nokia 33.10 valt uit als iemand me opbelt. Soms na 10 seconden en soms na 10 minuten. Dan moet ik hem opnieuw aanzetten, maar geen datum of tijd instellen. Het is alleen als er iemand belt, dus ik vraag me af of het uit ouderdom is, of weet iemand een andere reden?

Edit: Ik heb net 'n papiertje onderin bij m'n batterij gedaan, zodat hij dichter tegen die 4 pinnetjes aan de bovenkant zit.. ik denk zelf dat dat wel zou kunnen helpen..

Laatst gewijzigd op 20-07-2003 om 11:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2003, 15:00
Verwijderd
Dan is er gewoon ergens een contactpunt rot. Ik had ooit een 6150 die ook steeds uitviel. Als je hem doodstil liet liggen gebeurde het vrijwel nooit, maar als je gebeld werd en je nam het gesprek aan dan viel hij eigenlijk altijd uit. Ook gewoon tijdens het lezen van SMSjes en het bladeren door het telefoonboek viel hij steeds uit. Bleek te komen doordat die vier pinnetjes van de batterij gewoon brak waren. Daar is vrij weinig aan te doen zelf.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 19:17
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2003 @ 16:00:
Dan is er gewoon ergens een contactpunt rot. Ik had ooit een 6150 die ook steeds uitviel. Als je hem doodstil liet liggen gebeurde het vrijwel nooit, maar als je gebeld werd en je nam het gesprek aan dan viel hij eigenlijk altijd uit. Ook gewoon tijdens het lezen van SMSjes en het bladeren door het telefoonboek viel hij steeds uit. Bleek te komen doordat die vier pinnetjes van de batterij gewoon brak waren. Daar is vrij weinig aan te doen zelf.
jawel gewoon een nieuwe gsm kopen,

btw bij mijn oude gsm was het oooooooookal.
Oud 20-07-2003, 19:20
Orion16
Orion16 is offline
Geen Nokia 3310 kopen... Wees origineel
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 21:36
Shock
Shock is offline
een veel voorkomende nokia kwaal... gewoon eens een goeie telefoon kopen
Oud 20-07-2003, 23:46
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
CL schreef op 20-07-2003 @ 11:50:
Mijn nokia 33.10 valt uit als iemand me opbelt. Soms na 10 seconden en soms na 10 minuten. Dan moet ik hem opnieuw aanzetten, maar geen datum of tijd instellen. Het is alleen als er iemand belt, dus ik vraag me af of het uit ouderdom is, of weet iemand een andere reden?
ik denk dat de voice commando aanstaat. Dus als je een bepaalde woord zegt dan valt hij vanzelf uit.
Is voor de woute, als je handsfree belt en je ziet die woute te laat dan zeg je gewoon dat woord en kunnen ze je niks maken als ze je pakken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:42
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Contactpunten van de accu verlengen met koper wil wel eens helpen of gewoon met een heel klein beetje contactspray proberen..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 19:52
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Daar zeg je zoiets Orion16.

misschien is gewoon batterij bagger.
Oud 21-07-2003, 20:43
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 20-07-2003 @ 20:20:
Geen Nokia 3310 kopen... Wees origineel
Idd.Daar loopt er al genoeg mee.

Citaat:
Een veel voorkomende nokia kwaal... gewoon eens een goeie telefoon kopen
Nokia heeft nog steeds het grootste marktaandeel in de mobiele telefonie.
Oud 21-07-2003, 21:41
Shock
Shock is offline
Citaat:
langejongen schreef op 21-07-2003 @ 21:43:
Nokia heeft nog steeds het grootste marktaandeel in de mobiele telefonie.
Dat klopt, puur door de wegwerpmaatschappij van de laatste tijd, elke paar maanden een nieuw mobieltje is geen uitzondering... maar goed, als je een degelijke telefoon nodig hebt, komen er maar een paar nokia-modellen in aanmerking.
Oud 22-07-2003, 16:11
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 21-07-2003 @ 22:41:
Maar goed, als je een degelijke telefoon nodig hebt, komen er maar een paar nokia-modellen in aanmerking.
Zoals???
Oud 22-07-2003, 16:27
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
langejongen schreef op 22-07-2003 @ 17:11:
Zoals???
Eigenlijk alleen de 61xx, 62xx en 63xx serie als je het mij vraagt...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 16:31
Shock
Shock is offline
Citaat:
Timmert schreef op 22-07-2003 @ 17:27:
Zou goed kunnen ja, de iets grotere, degelijkere modellen, k weet geen nummers uit m'n hoofd
'k Heb vorig jaar stage gelopen bij een telecombedrijfje, alle nokia's die terugkwamen waren van de 3*** serie
Oud 22-07-2003, 16:55
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Timmert schreef op 22-07-2003 @ 17:27:
Idd... m'n pa heeft al zeker 2,5 jaar een 6210, en die doet het nog perfect. Is al een paar keer van de trap gelazerd en er zit een grote barst in het display, maar dat ding blijft het maar doen
Reageren

Regels voor berichten