![]() |
|
Deze is sinds vandaag uit in Belgie, dus ik veronderstel ook in Nederland. Ik ben hem vandaag gaan kijken. Nog andere mensen die er naar gaan kijken. Wat vonden jullie er van?
De website : http://www.sonypictures.com/movies/d.../synopsis.html Het is een film met Eddie Murphy, dus logischer wijs een komedie. Echt een familie film. Charlie (gespeeld door Eddie Murphy) en Phil zijn heel de tijd met hun werk bezig en missen zo alle kanten van het vaderschap. Wanneer ze door een blunder ontslagen worden, moeten ze zelf instaan voor het opvang van hun kinderen. Samen starten ze een kinderdagverblijf met alle gevolgen van dien!
|
![]() |
|
Eddie Murphy speelt in heel wat leuke films, maar dit vind ik nou echt een dieptepunt in z'n carriere. Ga ik zeker niet heen. Als ik irritante kinderen wil zien ga ik wel op bezoek bij iemand.
|
ik hou niet van eddie murphy....
vind uberhaupt dat negers in films meestal geen humor hebben. heb niks tegen negers in het algemeen hoor! maar bijv martin lawrence, chris rock, eddie murphy en will smith kan ik meestal niet waarderen
||
Citaat:
Verder: heb teasers in Amerika in bios gezien, lijkt me niet echt iets om mijn geld aan uit te gaan geven... Dan gebruik ik dat wel om een goede film te huren ofzo...
|
![]() |
Eddy Murphy was gewoon op zn best in de stand-up comedy shows Delirious en Raw. Als je die 2 shows hoort of ziet lig je gewoon constant dubbel. Maar zoals de meeste stand-up comedians ging ook hij voor een carriere als acteur en dat is nou niet echt bepaald succesvol geweest.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
jah, ik ben er ook geweest omdat het we het wereldrecord kussengevecht in rotterdam gemist hadden. En jah....dan moet je toch wat gaan doen
![]() Ik vond hem best wel grappig eigenlijk. Alleen eddie murphy was niet grappig zoals hij normaal grappig is. Het was meer de film die grappig was. Eddie murhpy is nu gewoon echt afgeschreven helaas. Ik zal deze film alleen niet op dvd kopen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat ben jij aan het downloaden? Melkfles | 54 | 14-01-2009 16:50 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 04-06-2008 23:05 | |
Films, TV & Radio |
Dringend filmadvies gezocht :) lso | 78 | 24-06-2007 11:42 | |
Films, TV & Radio |