Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 16:54
grmbl
grmbl is offline
Wie heeft gisteravond deze documentaire gekeken?? Ik vond m egt onwijs mooi en ook heeeeel erg zielig
Oud 24-07-2003, 17:28
Vada
Vada is offline
Ja zeker, ontzettend aangrijpend. Op een gegeven moment zat ik met tranen in mn ogen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:29
Verwijderd
Stukje van gezien.. erg mooi idd
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 17:54
dark_poetry
dark_poetry is offline
Niet gezien.
Waar ging het over?
Oud 24-07-2003, 19:23
grmbl
grmbl is offline
Een vrouw, vanessa, uit Australië wilde graag een baby, dus maakte ze een documentaire drover hoe dat nou ging tussen haar vriend/man, michael (?) die (nog) geen kind wilde, hoe hij haar dus 'dwars' zat, toen heeft ze t op een of andere manier toch laten gebeuren, dus was ze zwanger, maar die man was het er niet zo mee eens dus hield nog niet van t kind, maar zij was er enorm trots op en heel erg blij mee, toen ging ze bevallen maar t ging fout, dr hart was erg zwak, dus gingen ze t kindje met een keizersnee halen, t was een meisje, layla, maar ze had poep in haar maag en longen gekregen, werd ze met een heli naar t brisbane ziekenhuis gebracht,, daar kreeg ze een ingeklapte long, dr vader was naar t ziekenhuis gereden, toen kreeg hij zn dochter in zn handen, ze hadden alle slangentjes uit dr gehaald, want ze zou t niet redden, en zo stoerf ze in zijn armen, na 1 dag geleefd te hebben. Toen heeft hij t lichaampje meegenomen naar de moeder, ze hebben t 4 dagen bij zich gehouden, de 4e dag was thuis, toen was de crematie en daarna zag je hoe hun rouwproces verliep. Uiteindelijk zijn ze uit elkaar gegaan, 8 maanden na de dood van layla, omdat ze het niet eens konden worden over nog een kindje.
Allemaal echt heeeel erg zielig, op een gegeven moment begonnen de tranen te rollen bij mij en dat hield pas op toen t afgelopen was. Maar dat zal misschien wel komen omdat ik zelf ook een neefje heb verloren die te vroeg was geboren en na 5 dagen hebben ze ook bij hem alle draadjes en snoertjes eruit gehaald en is overleden in de armen van mn tante.
Oud 24-07-2003, 19:34
dark_poetry
dark_poetry is offline
zielig
Oud 24-07-2003, 20:08
Verwijderd
Ik had hem wel willen zien, maar was echt niet in de stemming gisteren... Wel jammer dat ik hem niet opgenomen heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten