Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb ze he nu ca. 12x live gezien denk ik...
2 weken geleden nog in de Melkweg, en ik moet toegeven dat ik het nog best wel vet vond. arrogante houdingen.. tsja, ik mag ze niet allemaal (er zitten een paar tussen die idd super arrogant zijn/ over komen), maar ook wel aardige jongens. Ik luister het de laatste tijd minder als "vroeger" maar ik vind Tsumi toch wel een leuk album. Vooral Effigy vind ik tof. Van de oudere albums vind ik vooral Altamira, Blue en An evening with knives gaaf.
|
heb ooit die eerste cd besteld zonder ooit geluisterd te hebben
Was enorm aangenaam verrast,.... Heb daarna ooit tsumi van iemand overgenomen en die eigenlijk nooit geluisterd... ben een beetje eruit geraakt, toch Sharp Instead is en blijft een bruut album
||
Citaat:
|
![]() |
|
Goeie band.
![]() Sharp Instead vond ik al een zeker aardige cd, maar Tsumi verbaasde me echt. Wat zit die cd toch behoorlijk geniaal in elkaar eigenlijk. Vooral het gitaargeluid en de productie daarvan vind ik heel vol, vol met lagen. Heel rijk geluid.
|
mm... die houding van hun heeft mijn interesse in de band nogal doen afnemen. Niet dat ik nog veel naar numetal luister, maar oks. Ik heb de afgelopen tijd nogal wat cdtjes verkocht. Daar zat dus veel numetal bij. Alleen die cd van Dreadlock Pussy ligt er nog steeds...niemand wil um hebben
![]() voor de mensen die numetal zogenaamd slecht vinden: * Demon Hunter (mix hardcore en numetal. ZEER de moeite waard, ook voor de mensen die zeggen dat ze alle numetal kut vinden) www.demonhunter.net ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Demon Hunter is wel goede shit ja. |
![]() |
|
ik heb ze nooit echt leuk gevonden, hoewel ik nog wel in hun videoclip van choke te bewonderen ben. (met een beetje mazzel friso ook nog trouwens) Live zijn ze overtuigend, SharpInstead was een magere (en heel erg overhypte) plaat en Tsumi zit vol leuke ideeen alleen komt het er op een of andere manier niet uit. Het pakt niet echt ofzo, terwijl er wel veel potentie inzit.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
je nieuwste cd dark_poetry | 251 | 16-07-2003 18:09 |