Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ons huis was eerst heel oud ingericht.. zware donkerbruine gordijnen in de erker, heeel oud parket met kale plekken, oude donkere houten meubels.. heel ouderwets allemaal..
Maar toen wilden mn ouders het moderner inrichten, en ik vind het vreselijk.. die oude inrichting had echt wat, dit is gewoon saai. het past ook niet meer bij het huis, vind ik.. ons huis is 73 jaar oud ong. en dan die moderne inrichting pfff ![]() de badkamer is ook vreselijk geworden na de verbouwing.. was eerst met houten planken tegen het plafond en tegen de muur, een grote spiegel die kon kantelen, wederom oude houten meubelen, en we hadden toen ook nog een bad ![]() ![]() Mn ouders hebben het wel voor het zeggen, jah, want ik zou ons huis misschien maar een BEETJE aangepast hebben of de meubels een beetje opgeknapt.. maar niet zo'n complete verandering.. zo'n gezellig donker huis veranderen in een licht, modern huis *yuck* Mijn kamer is nog steeds mn kinderkamer van 7 jaar geleden. Maar ik heb pasgeleden toestemming gekregen om mn kamer te verbouwen.. maar ik mag geen nieuwe meubels, omdat ze nogal duur waren en gekocht waren om lang mee te gaan. Dus dat wordt wat verschuiven, verven en misschien nog een beetje meubels verbouwen (mn bed wordt slaapbank enz.).. het wordt ook tijd voor verandering, dr zit amper meer behang tegen mn muur ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn moeder is helemaal gek van blauw, dus onze huiskamer staat in het teken van blauw. We hebben blauw/beige geruite banken en een hele geweldige stoel van mijn oma, rood/blauw geruit. Veel kaarsjes en blauwe vazen. Hele mooie blauwe luxaflex
![]() ![]() Ik vind het wel mooi, het is precies mijn moeder, maar zelf zou ik het anders doen. Ik ben al eeuwen bezig met mijn kamer veranderen. Ik krijg binnenkort een nieuw bed: En ik ga de muren donkerrood verven. Er komen paarse gordijnen en paarse doeken op het plafond. Voor de rest heb ik nu al veel rode en paarse 'accessoires', maar is mijn kamer nu nog overwegend blauw met wit. Ik heb veel kussens, rozendozen ( ![]() Ik maak foto's als hij af is.
|
mijn kamer is ook niet zo heel erg groot...ma hijs wel lagguh...
op mn vloer ligt zoon zwart/wit-blokkenzeil ![]() 3 muren zijn wit.... 1tje knalgroen ![]() der staat n bed in van 140 x 200 met n streepjes dekbed ( lichtroze/donkerroze/lichtpaars/donkerpaars/geel/lichtblauw/middelblauw) ![]() heeeeeel veel streepjes kussentjes met wit en verder allemaal velle kleurtjes...en een knalgeen puzzlekussen ![]() op mijn deur zit zoon plakposter die mn hele deur bedekt...van een strand met palmpomen ![]() ik heb ook n verkeersbord ![]() en een knalgroene lamp...en n bureau ( wit/geel/blauw/rood ) ![]() tv kastje (wit) met n tv ![]() en zon radio/stereo ding...zilver... en een kast in een nis op muhkamer...noujaah kast...mn pa heeft er allemaal plankjes enzo ingemaakt...nu is het wel n kast ![]() dat was het wel zoon btje ![]()
|
Ik woon thuis. Het huis is ingericht met antiek (donker hout), moderne meubelen en marmeren vloer; beetje klassiek dus.
Ik zou het zo later niet doen, geen marmeren vloer in ieder geval. Ik houd meer van huiselijk, knus, lekkere bank met kussens erin, warme kleuren. Mijn kamer is een combi van pasteltinten, roodtinten en berkenhout (licht hout). Ik heb een aantal kaarsjes en wat sfeerlampjes op mijn kamer, die af en toe aan zijn. Daanaast heb ik een hemel boven mijn 1 1/2-persoonsbed en dat toch wel het meest opvalt in mijn kamer.
Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 15:56. |
![]() |
|
![]() |
De meubels in onze huiskamer passen totaal niet bij elkaar, ze hebben alle meubels die er nog fatsoenlijk uitzien bij elkaar gezet en af en toe vernieuwen ze iets.
Mijn kamer heeft ontzettend veel hoekjes, een trapgat in het midden, schuine muren (zolder) en een heel laag plafond. Omdat ik elk jaar mijn kamer een andere kleur wil verfen, maar nooit meer zin heb na 1 muur is elk stukje een andere kleur. Één muur is echt heel leuk geworden want die heb ik zwart-wit geblokt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Puur toeval, ik heb er vandaag echt op zitten letten. Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen. Dus ik moet op mn jonge leeftijd mee.
Ik heb weinig invloed op de stijl/inrichting van het nieuwe huis. Ik gooi in mijn kamer de spullen die ik leuk vind. Op mijn eigen wand heb ik zelfs geen invloed. Moet in 1 kleur geverfd worden. K heb liever behang. Een huis geeft duidelijk de stijl/ mening van iemand aan dacht ik. Maar wat als je arm bent? Ik zou later echt een heel opvallend huis willen hebben met sowieso al een heel apparte vorm als je er buiten langs zou lopen. Ik zou echt HEEEEL lang moeten zoeken voor een perfecte geweldige inrichting. Hopen op de loterij, dan kun je je huis pas ideaal inrichten. Sommige dingen lijken namelijk onbetaalbaar. Maar wie weet... |
![]() |
|
Ons huis is ingericht met een mix van jugendstil, art deco en wat eigen inbreng
![]() We hebben een plavuizen vloer, crèmekleurig/witte muren, een moderne keuken (graniet ![]() ![]() Mijn kamer is eigenlijk een zooitje, maar ik zal het proberen te omschrijven. Ik heb lichtgele muren, donkerblauwe vloerbedekking, een bed (jaja..), een houten bureau/tafel, een houten grote kast waar tv, videorecorder etc. in staan, lichtblauwe gordijnen en er ligt een puttinggreen (voor het golfen ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
kwoon nog thuis, naja niet echt bijzondere stijl ofzo...
eiken meubels. kersenhout laminaat vloer. leren bank in het donker groen, en bordeauxrode stoel.. mijn kamer is net een pakhok, maar wel chill. blauwe muren, blauwe tapijt, assecoires blauw.afgewisseld met zilver/grijskleurig... Wel gaaf hoor..zown hoogslaper, met daaronder 2 releaxte stoeltjes en tafeltje ook in zilver/grijs kleurig , en natuurlijk van de Ikea. dat was het zown btje.
|
bij ons thuis:
*parketvloer met allemaal kleine stukjes soort van blokjes omenom.. van donker hout... *bruine nubukleren banken *tafels (eettafel Salontafel) van beuken.. *keuken is beuken met zwart *onze muren zijn heeeeeeeeeeeeeeel licht groen.. pastelgroen maardan 3 tinten lichter *en we hebben wat schilderijen op kokosmat aan de muur hangen *verder van die dimlampjes aan de muur. *en zwarte kasten *ooww en witte vitrages huiskamer is 9 bij 8 mtr.. Mijn kamer... moet nog afgemaakt worden maar wat er nu al staat... * 2 persoons bed van zwart ijzer * Beuken Ikea kast * Beuken Ikea bureau * Wit leren bankstel 2 pers. * Ladenkastje met cremekleur en beuken * mijn muren zijn pastel roze en pastel oranje (fout 1 dat had dus wat donkerder gemoeten maar we komen er zo ook wel uit ![]() * ik heb witte vitrages (4 delen) maar daar komen zwarte stukken tussen te hangen en er komt waarschijnlijk een donkerpaars Overgordijn voor te hangen.. * er moeten nog wat posters komen te hangen en een prikbord ![]() ![]() mijn kamer is 3,5 bij 7 mtr.. MIJN EIGEN HUISJE ![]() dat zal een combi worden van zwart wit en de wat fellere kleuren ![]() denk 1 donkerpaarse muur en een lichtezachtpaarse/roze achtige muur..zwart witte asoswares (<- ![]() In mijn keukentje komt een witzwarte tegelvloer.. ![]() en in mijn badkamer en WC toch ook wel huiskamer komt een lichte parketvloer in met visgraat motief ![]() NATUURLIJK komen dr 2 witte/cremekleurige grote banken in met veel kussens ![]() Ik zal vandeweek wel ff wat tekenen zo.. ik zal ook wel nu al beginnen met sparen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ons huis in verzameling van alles. hour op de vloer maar veel kleden. oranjige rodige muren..eentje met behang en veel schilderijen (portretten, naaktschilderingen of gewoon vrouwen). en een van steen maar de bloemen schilderijen hangen (omdat alleen papa die mooi vindt) de andere twee zjides zijn raamzijden.
we hebben zeg maar een zitkuil (gewoon iets lager gelegen waar dan banken zijn. de ene bank is groen. de andere wit. en langs de raammuur is nog een verhoging waar wat geelgestreepte kussen op liggen. en veel apenknuffels ![]() ![]() eigenlijk is ons huis gewoon "vol en gezellig" over al zijn troepes..of verzamelingetjes.. urh nouja ik weet niet. ik heb gewoon een tof huis ![]()
|
![]() |
Bij mijn ouders thuis vroeger was het werkelijk verschrikkelijk, met van die zware meubelfabriek oisterwijk meubels en steenstrips tegen de muur en een balkenplafond.
Mijn slaapkamertje was blauw wit met bloemetjes. Ja, meisjeskamertje hoor! Toen ging ik het huis uit met een samengeraapt zootje van alle zolders van familie, dat we zwart geschilderd hadden. Grijze vloerbedekking, want dat was het goedkoopst, en volgens mij witte plastic luxaflexen. Gezellig joh! Ahum. Daarna zijn we op de strakke toer gegaan, met glas en chroom en zwart leer, op de witte wollen vloerbedekking die mijn schoonouders overhadden. Tering, dat was mooie vloerbedekking, totdat de lasagna eroverheen ging....en een pot rooie verf, en een flesje nagellak. Dus: zeiltje gelegd. Grijs marmerdessin. Toen gingen we verbouwen, en dat is nog steeds niet af. Maar bijna alles is jaren dertig, net als het huis. Veel bruin dus. Houten vloeren, geschilderde muren in ouderwetse kleuren, marmeren schouwen, gestucte sierplafonds. We hebben de zwarte leren bank nog, maar die hebben de katten in gebruik....we durven geen nieuwe...ze hebben de antieke pers al vernield, en de kersenhouten eetkamertafel....en de sisal loper in de gang. Krengen. Slapen doen we nog steeds op de lattenbodems op de grond, overigens. Het komt er maar niet van om een echt bed te kopen. dat past niet onder het schuine dak. Maar ik wil een antiek bed, alleen hebben ze dat niet in twee bij twee....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zal je 't niet gaan missen? Urm ik ben 2 jaar geleden verhuisd met m'n moeder naar een relatief modern ingericht huis. Dat is ze nu stelselmatig aan het afbreken en aan het vervangen door antiek enzo. Ik vind 't allemaal best, maar ik haat het dat ze laminaat wil en geen zachte vloerbedekking. Maar ja onderhoud.. M'n kamer ziet er freaky uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
nimeto styling interieur en vormgeving Izaahization | 2 | 13-01-2016 14:43 | |
Verkeer & Vervoer |
Treinreizigers: hoe reist gij? Rodion | 118 | 26-11-2005 10:12 | |
ARTistiek |
Leeuw in interieur - Pyke Koch lucy48 | 10 | 29-01-2005 11:06 | |
Studeren |
Cibap interieur(,verf en management) vurrukkulluk | 7 | 04-10-2004 18:55 | |
ARTistiek |
[Graffiti] Wie kan betaald het interieur van een winkel bespuiten? D1984 | 7 | 11-01-2004 21:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Monologue interieure konijntje | 1 | 18-05-2001 21:46 |