Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 17:58
Hans Kazan
Hans Kazan is offline

Ik heb dit spel vandaag gekocht en ik zal even mn ervaringen posten.

Doel van het spel:

Je irritante buurman pesten met allerlei truukjes (Zoals een ei in de magnetron) Zonder dat hij merkt dat jij door zn huis loopt. Het geheel wordt in het motto "Real life soap" Waarbij jij de host bent en speelt als het hoofdpersoon "Woody" Er zitten ook een publiek bij en die geeft je punten per "Trick" wat weergegeven wordt rechtsonderin als het aantal procenten in kijkcijfers. Ook moet je per level alle truukjes doen, dit aantal varieert van 4 tot 10.

Screenshots

Systeemeisen:

Intel Pentium MMX 166 Mhz of hoger
64 MB RAM
16 MB video (DirectX 8 compatible)
Geluidskaart
130 MB vrij op je schijf

En pas op met té snelle systemen (Bij mij moest ik m eerst weer op de standaardwaarden zetten omdat mn pc te snel was )

Installatie & Configuratie:

Het installeren ging zonder problemen, echter vergeet niet de DirectX te installeren anders wil het spel niet opstarten. Na de install ook even je PC opnieuw opstarten want dat moet (En dat zeggen ze er niet bij!)

Eerste indruk:

Trek je niets aan van de lage systeemeisen, hij ziet er echt wel leuk uit (Een beetje dezelfde stijl als Wallace & Grommit ofzo)
De introductielevels zijn érg handig want dan snap je de bedoeling van het spel wat beter. De eerste keer een paar truukjes doen is echt erg grappig!

Het spel zelf:

Het spel zelf gaat best snel vervelen hoewel de levels wel steeds groter worden (Eerst speelt het zich af in de gang, woon- en badkamer en later ook op zolder, balkon, kelder etc.)
De truukjes worden steeds saaier (Bv. het ei in de magnetron kun je al gauw in elke level doen)

Het laatste minpunt is de duur van het spel; Ik heb dit spel vanmiddag gekocht en als ik vanavond door zou gaan heb ik hem uitgespeeld. De levels duren erg kort (5 tot 10 minuten) en het zijn er maar 14 in totaal.

Conclusie:

Een leuk en verslavend spel voor op een regenachtige zondag lekker stoned achter de PC met een vriend(in)

Info:

Fabrikant: JoWood
Jaar: 2003
Prijs: 29,95
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 18:04
Verwijderd
Ik heb de demo gespeeld, erg geinig Ik wil hem zeker weten totaal hebben, prijs valt ook erg mee. Een érg leuk spelletje!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 18:28
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2003 @ 19:04:
Ik heb de demo gespeeld, erg geinig Ik wil hem zeker weten totaal hebben, prijs valt ook erg mee. Een érg leuk spelletje!
die demo was wel geinig ja

maar ik zou hier misschien 10 euro voor neerleggen
zeker geen 30
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 23:11
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 22-07-2003 @ 19:28:
die demo was wel geinig ja

maar ik zou hier misschien 10 euro voor neerleggen
zeker geen 30
Idd die gedachte had ik ook al, maar mn slaris is toch nog voor de helft
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 10:03
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heb ook de demo gespeeld en het spel is inderdaad goed.
Oud 23-07-2003, 10:11
Megadeth
Megadeth is offline
Heb de full paar weken geleden uitgespeeld en tja t'is wel leuk maar het is zeker geen 30 euro waard aangezien je het binnen een dag / 2 dagen wel uitgespeeld hebt.

Hoop dat er nog es nieuwe levels voor komen die dan iets moeilijker en orgineler zijn
Oud 23-07-2003, 17:09
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 23-07-2003 @ 11:11:
Heb de full paar weken geleden uitgespeeld en tja t'is wel leuk maar het is zeker geen 30 euro waard aangezien je het binnen een dag / 2 dagen wel uitgespeeld hebt.

Hoop dat er nog es nieuwe levels voor komen die dan iets moeilijker en orgineler zijn
Toch vond ik het neit helemaal appeltje eitje hoor, sommige stukjes dacht ik wel eens "Wat nu?"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 21:14
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Vaal schreef op 23-07-2003 @ 18:09:
Toch vond ik het neit helemaal appeltje eitje hoor, sommige stukjes dacht ik wel eens "Wat nu?"
Ja had ik ook Ik heb ook lang niet alle levels in 1 keer uitgespeeld maar soms wel 5/6 keer moeten doen voor ik alles goed had lopen.
Oud 23-07-2003, 23:41
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 23-07-2003 @ 22:14:
Ja had ik ook Ik heb ook lang niet alle levels in 1 keer uitgespeeld maar soms wel 5/6 keer moeten doen voor ik alles goed had lopen.
Juist je moet ff zn route doorhebben voordat je alles in 1 keer kan doen en alle levels 100 procenten, dan iisut pas vet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten