Ik heb dit spel vandaag gekocht en ik zal even mn ervaringen posten.
Doel van het spel:
Je irritante buurman pesten met allerlei truukjes (Zoals een ei in de magnetron) Zonder dat hij merkt dat jij door zn huis loopt. Het geheel wordt in het motto "Real life soap" Waarbij jij de host bent en speelt als het hoofdpersoon "Woody" Er zitten ook een publiek bij en die geeft je punten per "Trick" wat weergegeven wordt rechtsonderin als het aantal procenten in kijkcijfers. Ook moet je per level alle truukjes doen, dit aantal varieert van 4 tot 10.
Screenshots
Systeemeisen:
Intel Pentium MMX 166 Mhz of hoger
64 MB RAM
16 MB video (DirectX 8 compatible)
Geluidskaart
130 MB vrij op je schijf
En pas op met té snelle systemen (Bij mij moest ik m eerst weer op de standaardwaarden zetten omdat mn pc te snel was

)
Installatie & Configuratie:
Het installeren ging zonder problemen, echter vergeet niet de DirectX te installeren anders wil het spel niet opstarten. Na de install ook even je PC opnieuw opstarten want dat moet (En dat zeggen ze er niet bij!)
Eerste indruk:
Trek je niets aan van de lage systeemeisen, hij ziet er echt wel leuk uit (Een beetje dezelfde stijl als Wallace & Grommit ofzo)
De introductielevels zijn érg handig want dan snap je de bedoeling van het spel wat beter. De eerste keer een paar truukjes doen is echt erg grappig!
Het spel zelf:
Het spel zelf gaat best snel vervelen hoewel de levels wel steeds groter worden (Eerst speelt het zich af in de gang, woon- en badkamer en later ook op zolder, balkon, kelder etc.)
De truukjes worden steeds saaier (Bv. het ei in de magnetron kun je al gauw in elke level doen)
Het laatste minpunt is de duur van het spel; Ik heb dit spel vanmiddag gekocht en als ik vanavond door zou gaan heb ik hem uitgespeeld. De levels duren erg kort (5 tot 10 minuten) en het zijn er maar 14 in totaal.
Conclusie:
Een leuk en verslavend spel voor op een regenachtige zondag lekker stoned achter de PC met een vriend(in)
Info:
Fabrikant: JoWood
Jaar: 2003
Prijs: 29,95