Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je daar met hem over gepraat? Het hem uitgelegd? Dat hij weet waarom je zo doet ed? Hij kan er dan bv. rekening mee houden.
En waarom dan afstand nemen? Je moet, denk ik, gewoon 'streng' zijn tegen jezelf, jezelf verplichten op dat soort momenten nuchter na te denken en je niet op hem af reageren. |
![]() |
||
Citaat:
maar bv daarnet wou ik dat hij even online kwam, omdat ik hem een paar dingen wou vragen, en hij stuurt wel een mailtje, maar wou niet online komen. Ik vraag dan alsjeblieft, een paar keer, omdat het vrij belangrijk was. doet hij dan niet, en als ik dan sms "kom je dan na het eten?" dan stuurt hij nogal boertig terug pff, echt vervelend, voor mij én voor hem |
![]() |
|
![]() dit is dus echt precies, en dan ook precies wat er met mij aan de hand is...... zo'n beetje dezelfde situatie, alleen met omgedraaid geslacht ![]() En tsja, veel heb ik er ook niet aan toe te voegen. Ik vind het ook echt moeilijk om haar van me af te zetten, terwijl ik toch een soort van afhankelijk ben van haar. En aangezien het mij ook nog niet echt lukt, heb ik ook niet echt een tip ofzo...... ![]() |
![]() |
|
ik heb hetzelfde gehad. Ik had verkering en het ging na 10 maanden uit daarna had ik echt het idee dat ik afhankelijk van hem werd (telkens kijken op msn of hij er is en gesprek beginnnen enzo)(hij woonde nl redelijk ver bij mij weg dus weet niet echt of het te vergelijken is)(ik zie hem trouwens nog wel elke maand een keer)
Wat ik heb gedaan is tegen mezelf gezegt dat ik eerst maar es op eigen benen moest leren staan en heb me letterlijk van hem afgesloten (dus genegeerd op msn en gewoon) na 7 week kon ik weer normaal met hem omgaan, maar ik let er nog wel steeds op dat ik hem niet te dicht bij laat komen. Je kan dat proberen, maar je hebt er wel erg veel wilskracht voor nodig en het is ook niet altijd even goed. Als je het toch wil doen zeg het dan in elk geval even tegen die persoon dat je even afstand wil nemen, want anders gaat hij zich afvragen wat er nou aan de hand is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in de luchtvaart/het toerisme Pan Am | 5 | 19-10-2003 07:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 |