Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf erg dun......ben ik ook erg mee gepest...nu valt het wel mee maar zou graag iets dikkere benen en armen willen.....maar toch ben ik liever zo dan bv modder vet omdat dat ook nog eens slecht voor je gezondheid is......
wat ook zo erg is als je bv een stukje staart op een verjaardag afslaat en iedereen gaat lachen en zeggen vind je het gek dat je zo dun ben....terwijl je jezelf helemaal de tiefus in eet om maar halve kilo aantekomen die er dan in 4 voud weer zo af is....
||
Citaat:
||
Citaat:
dun of dik ik wil graag dun zijn maar hoe dun ja wil natuurlijk wel weer borsten en billen tja dat gaat niet samen moet kiezen, borsten en een kont maar ook 10 vet rollen op buik dik opgezet gezicht of weinig eten geen borsten geen kont een OK buik mager dunne armen FUCK,, KUTZOOI
|
Verwijderd
|
Ik vind dik niet echt mooi, maar heel dun ook niet
Maar je hebt ook nog zoiets als volslank enzo. Sommige mensen wegen gewoon vrij veel maar hebben toch een kloppedn figuur. En dan kun je je nog zo kleden dat het helemaal niet lelijk is. En uitstrainling. Alleen dikte is helemaal niet lelijk, het ligt gewoon aan de persoon |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Waarom mag je dunne mensen wel beledigen? LOLA3000 | 85 | 31-01-2006 19:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
dreadhaartjes?? japannertje | 81 | 17-03-2003 12:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
dun zijn of willen zijn is ongezond en slecht. dik zijn of willen zijn dan niet? stella | 14 | 14-08-2002 11:24 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op meiden?? the_conquer | 41 | 01-03-2002 12:41 |