Advertentie | |
|
![]() |
||
Ja die had ik ook. En ook een poëzie album..
Maar vol kwam ze nooit. Zoveel vrienden had ik niet... Nu nog niet dus ik begin er niet meer aan... ![]() Citaat:
|
![]() |
|
*kijkt even in het archief*
hm ik had er een van paarden. Ik heb idd ook via mijn konijn erin geschreven, met van - Hobby's : gras eten en rondhupselen' - whaha best grappig. Je had ook altijd kindertjes die dan zown flapje opplakten en dan stond er op: 'hier neit onder kijken'. en dat deed je stiekem tog altijd en dan stond er zoiets van 'jij stouterd, nu kijk je tog!'.. ofzo.. dat was humor destijds. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ow, ik heb er in groep 4 en groep 7/8 ingehad, maar die kwamen nooit vol. ik was niet zo popi ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
omdat dat de enige "band" was die ik kende ![]() ik was nog klein... |
![]() |
|
Jaaa... die waren echt geweldig
Als ik ze nu doorlees moet ik telkens echt lachen om wat sommigen er toen in hebben gezegd We hebben nu afgesproken met de vriendengroep dat iedereen die 18 wordt, er eentje krijgt waarin al veel geschreven is door alle vrienden, familie en andere speciale personen in haar leven. Ik wil echt snel 18 worden, want dat lijkt me ook super om te krijgen
|
![]() |
|
|