Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Loon zal denk ik wel hetzelfde zijn. Dat met die collega's vind ik ook. Er werken best wat kinderen van mijn school, en de meeste zien er aardig uit. (heel anders dan bij de Edah/C1000 ofzo) Maar het werk is idd saaier. Ik denk er nog over na!
|
Ga er eens heen zou ik zeggen en kijk naar de gezichten van het personeel. Praten ze niet en zijn ze met een blik op oneindig aan het vakkenvullen en wordt je aan de kassa geconfronteerd met een gestreste puber. Of zijn er dolletjes, lopen er blije mensen rond en gooien er mensen met confetti, dan zou ik daar gaan werken.
|
![]() |
|
ik zou voor de etos kiezen. ik werk zelf ook in een drogisterij en vind het erg afwisselend en leuk. d'r werken zowel mensen van mijn leeftijd (vooral de vulploeg, waar jij denk ik (oa.) ook wel in terecht zult komen bij de etos, als moeders. Ook met die moeders kan ik super goed opschieten. Ik denk dus niet dat dat veel uitmaakt. Wel moet je kijken of het sóórt mensen wat er werkt je aanspreekt. De één vindt het erg gezellig, de ander vindt het helemaal niks.
Over het ontslag nemen: wij hanteren een proefperiode van 3 maanden, maar ik weet niet of dat overal zo is. In die 3 maanden kan je ontslag nemen wanneer je wil, daarna niet meer en moet je het een maand van te voren opgeven. Bedenk wel wat je ontslag met zich mee brengt (zie dit topic van mij) en zeg dus niet zomaar op om meteen de volgende dag niet meer te komen. Das wel zo aardig voor je collega's ![]()
||
Citaat:
ik werk sinds een paar weken bij de AH, ben 16 en verdien idd 3,02 euro per uur. sta voor 4 uur in de week, maar ik werk zowieso wel meer, zeker in vakantie. werk nu gemm 34 uur per week. krijg over mn extra uren bijna 16% toeslag en op zondag krijg je dubbel. na 21.00 uur krijg je 150%
||
![]() |
Citaat:
![]() Krijg je dit uitbetaald? of bedoel je hiermee je opbouw van vakantiegeld, ADV uren en vakantie uren? Ter info voor jou, ik werk er nu 3 jaar ruim en heb het er nog steeds naar me zin ![]() Na 21 krijg je 150% (dacht alleen bij meer dan 12 uur p/w werken/contract) en na 20:00 krijg ik 133% (meer dan 12 uur p/w werken/contact) Maar zou kunnen dat als ze het invullen je hety wel gewoon uitbetaald krijgt hoor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Etos vs. Kruidvat fl0r!s | 20 | 20-10-2011 10:00 | |
Lifestyle |
Welke verzorgings/make-upmerken gebruik jij? Rivka | 44 | 16-11-2010 11:18 | |