Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 21:23
hopefully
hopefully is offline
heey mensen,

Ik zit misschien met een probleempje, aan de ene kant ben ik bang om alleen te zijn (denk ik), ik vind wel jongens leuk, maar of het nou echt iets meer is, dat weet ik niet, want heb op dit moment een enorme behoefte aan jongensogen die me aankijken en nastaren.... (zijn op dit moment 2 jongens, een ex waarmee ik 3 maand wat heb gehad, 1,5 jaar geleden, ik heb het toen uitgemaakt, en een andere jongen, waar ik gewoon 'iets' mee heb.. laatst voor de eerste keer gezoend) maar goed, het probleem is nu, of ik nu voor een van beide meer voel, zeg maar; echte verliefdheid, of dat ik mezelf voor houdt dat het meer is, omdat ik bang ben om alleen te zijn.
Aan de ene kant wil ik namelijk heel erg graag een vriendje, waarmee ik leuke dingen kan doen, en waartegen ik alles kan vertellen, maar aan de andere kant, kan ik soms ook heel humeurig zijn, en dan wil ik met rust gelaten worden, en dat kan niet zomaar als je een relatie met iemand hebt...
Nou zou ik dus graag advies van jullie willen over of ik een van hen nou echt leuk vind, of dat het toch mijn angst is om alleen te zijn op dit moment. (want ik geloof wel een beetje in het feit dat er voor iedereen ergens iemand rondloopt, en dat je met die persoon in contact komt, vroeg of laat).

En misschien zullen sommigen van jullie zeggen van, probeer het en je zult het zien, maar bij mn ex kan ik dat cker niet doen, omdat ik weet hoeveel pijn het hem toen heeft gedaan, en misschien nog wel steeds doet, omdat we elkaar nog steeds op zo'n manier aankijken van, ja die tijd... en bij die andere jongen kan ik dat ook niet doen, want het is toch een vriend van me, en ik zou hem ook nooit als experiment kunnen gebruiken.

nou ja sorry voor het hele lange verhaal, maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen,
hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 23:00
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
hopefully schreef op 24-07-2003 @ 22:23:
Aan de ene kant wil ik namelijk heel erg graag een vriendje, waarmee ik leuke dingen kan doen, en waartegen ik alles kan vertellen.

Even klein stukje eruit gepakt.
Als ik dit lees wil je niet een van beide als vriendje maar wil je EEN vriendje en das niet echt een goede basis, vind ik persoonlijk.
Dus als je echt verliefd bent op een van de twee, ga ervoor ! En anders vind ik t niet netjes om ze op die manier te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 00:31
AtHell
AtHell is offline
Echt, doe wat aan de zinsbouw en gooi er wat alinea's in ofzo, Damn!

Maar ok, gebruik gewoon die jongens om erachter te komen wat je nou precies wil, niets mis mee.
Oud 25-07-2003, 11:02
hopefully
hopefully is offline
Dacht niet dat ik gevraagd had om commentaar op de opbouw/structuur of wat dan ook van de tekst, en ik dacht ook dat ik duidelijk was geweest dat ik ze geen van beide wil gebruiken om erachter te komen wat ik wil, want dat vind ik achterbaks, want je gaat niet met gevoelens van anderen aan de haal. (dit was dan ff voor AtHell)
ontopic: als ik die ene jongen morgen weer zie, en ik heb dan zoiets van, ja je bent toch eigenlijk wel leuk, moet ik er dan voor gaan of niet?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:08
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
hopefully schreef op 25-07-2003 @ 12:02:
ik ze geen van beide wil gebruiken om erachter te komen wat ik wil, want dat vind ik achterbaks
Ah je ziet het gewoon verkeerd, je bent een meisje, dat heet gewoon 'proberen om te gaan met je gevoelens', zoals jij het zegt klinkt het idd vrij cru.
Oud 25-07-2003, 12:23
Zero Squall
Zero Squall is offline
Get a life!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten