Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
jaja, zeker wel... zoiets moet je benutten.
alleen kwamen mijn ouders een dag eerder thuis... ze hadden alles al opgeruimd. het was echt een pest zooi. en een paar weken later zei mn moeder dat ze over een tijdje weer weg gingen dus dat ik dan wel weer mensen uit mocht nodigen ![]() en als ze er een avondje niet zijn rook ik wel een blowtje op mn kamer ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() m'n moeder komt er meestal bijzitten als ik daar een blowtje rook op het balkon, dat mag dan weer niet binnen omdat haar vriend er misselijk van wordt en m'n vader zegt alleen maar dat ie het vindt stinken, maar die heeft er verder ook geen bezwaren tegen... zolang ik het maar niet voor z'n neus doe ![]() |
![]() |
|
Inderdaad herkenbaar
![]() Maar ik doe liever zo weinig mogelijk als mijn ouders wel thuis zijn, ik vind het niet relaxt om continu op te moeten letten. Als ze weg zijn komen er altijd wel mensen langs, daar maken we dan ook wel gebruik van.. het is nog wachten op de volgende keer dat ze een dag wegblijven dan kunnen we eindelijk onze lang ingeplande trip uitvoeren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ja leuk als papa en mama weg zijn... ![]() met hemelvaart weer ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
6 vrienden 1 huisje in limburg, veel skunk
de 1e avond hadden we bijna een heel tipboekie leeg gesmoked, en het was een teringzooi, een zeker persoon ging met sterretjes spelen dus brandvlekker, shipszakken door de hele kamer, wat wil je nog meer, alsje veel skunk heb en een nintendo64 met smashbrothers, en het was dat weekend de wereldkampioenschap sumo worstelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders zouden er geen bezwaar tegen hebben als ik het zou gebruiken, maar ik vind het niet nodig te gebruiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmz het orginele plan gaat niet door (kut weer
![]() Ik zit alleen nog te twijfelen tussen verschillende namen voor een party: De Groengeelblauwmeteentikkeltjepaars Party Mindwarp Acid Wave Spaced Out The Next De knetterdeknetter Party The Other Dimension ik ben er dus nog niet helemaal uit iemand nog tips? (het liefst snel want het is vrijdag (morgen) al)
||
Citaat:
ik zal zelf voor een groengeelroodmeteentikkeltjepaarsparty gaan
||
Citaat:
groengeelroodmeteentikkeltjeaquarelblauwparty kijken of je het aan het eind van de avond nog kan uitspreken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
7 vrouwen?.... and i suppose you gave them morfine, right?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
In hoevere bepalen jou ouders jou vriend/vriendin Tofke_H | 42 | 14-11-2002 10:44 |